بازیکن جوان استقلال راه اشتباه می‌رود/ هیچکس با یک گل ستاره نشده

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هیچ بازیکن جوانی با یک گل ستاره نشده و اگر بازیکن جوان استقلال راه را اشتباه برود خیلی زود فوتبالش تمام می‌شود.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مثبت استقلال مقابل شهرخودرو استفاده بهینه فکری از نیروهای جوان تیمش بود. جوانانی که امتحان خوبی پس دادند و نشان دادند می‌توانند از سرمایه‌های آینده این باشگاه باشند.

پیشکسوت آبی پوشان سپس بیان داشت: اما به سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال یک توصیه دارم چون احساس می‌کنم او بیش از حد جو گیر شده است. به عنوان پیشکسوت از گلزنی این بازیکن جوان بسیار خوشحال شدم. اما از واکنش او بعد از گل و نشان دادن علامت «هیس» ناراحت شدم. وارد چنین جریانات حاشیه‌ای شدن برای این بازیکن بسیار زود است.

وی افزود: از فردای بازی هم تاکنون این بازیکن جوان را در رسانه‌های زیادی می‌بینم که اصلاً برای آینده فوتبال او خوب نیست. این‌طور مانور رسانه‌ای دادن روی یک بازیکن برای خودش مخرب است. او جوان است و حالا حالاها برای این کارها فرصت دارد. باید بداند که هیچ فوتبالیستی یک شبه و با زدن یک گل ستاره نشده است. برای ستاره شدن باید مسیر درست را رفت و مسیر ستاره شدن مسیری نیست که این بازیکن جوان در آن گام بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

وارث استقلالی هستم که چند سال نتیجه نگرفته است

حبیبی تصریح کرد: امیدوارم فکری به این موضوع توجه کرده باشد و این بازیکن با استعداد را که در صورت گام برداشتن در مسیر درست می‌تواند فوتبالیست خوبی شود را توجیه کند. در غیر این صورت فوتبال خاقانی خیلی زود تمام می‌شود.

کاپیتان پیشین آبی پوشان در خصوص رشید مظاهری و قرار گرفتن او درون دروازه آبی پوشان گفت: رشید نشان داده که برای بازی کردن در استقلال چقدر انگیزه داشته و در حال حاضر بهترین عملکرد را دارد. اما نظر من این است که نباید حسینی هم کاملاً نادیده گرفته شود. باید فضای دروازه‌بانی در استقلال طوری مدیریت شود که به حسینی هم بازی برسد. چون حسینی هم یکی از بهترین‌های ایران در این پست است و نباید به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب آهن خاطرنشان ساخت: ذوب آهن تیمی خوب است که در انتهای جدول قرار دارد و این کار را برای آبی پوشان دشوار می‌کند. ذوبی‌ها بابت نتایجی که گرفته‌اند عصبی هستند و ممکن است دست به بازی انتحاری بزنند که این خطرناک است. فکری ابزار لازم برای مهار بازیکنان خطرناک ذوب آهن را در اختیار دارد و می‌تواند با یک بازی هوشیارانه امتیازات کامل این بازی را از آن خود نماید تا به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    2 1
    استقلالی ها خودشون حاشیه درست می کنن . بعدش میگن تقصیر داورها. تقصیر وزیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس