کد خبر 1156597
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
دعواهای صوری شاخ‌های مجازی "قمارباز" برای افزایش فالوور و جذب پول کثیف!

دعواهای صوری یکی از اقدامات گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایتهای شرط‌بندی و قمار برای افزایش و جذب فالوورهای خود است واین افراد با حاشیه‌سازی و جنجال‌آفرینی دروغین تعداد فالوورهای خود را افزایش می‌دهند.

به گزارش مشرق، سایتهای قمار و شرط‌بندی در سراسر دنیا کاربران زیادی را به خود جذب و با سوء‌استفاده از کاربران، درآمدهای میلیونی و میلیاردی را نصیب گردانندگان خود می‌کنند.

این سایتها به‌نحوی برنامه‌ریزی شده‌اند که کاربران را وسوسه می‌کنند و کاربر پس از یک مرتبه برنده شدن در یک بازی، ترغیب می‌شود که در بازی‌های دیگر شانس خود را دوباره امتحان کند که این امر با توجه به ریسک بالایی که دارد می‌تواند کاربر را یک‌باره از اوج به زیر بکشاند.

ببینید:

فیلم/ سایت‌های شرط‌بندی برنده ندارد!

عمده شعارهای تبلیغاتی توسط سایتهای شرط‌بندی و قمار با عناوینی همچون "پولدار شدن آسان است" یا "چند برابر کردن پول" صورت می‌گیرد و گردانندگان این سایتها با تبلیغات در فضای مجازی مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی، نوجوانان ‌و جوانان را به دام می‌اندازند.

افراد با ورود به این قبیل سایتها، به‌طمع به دست آوردن پول بیشتر ترغیب می‌شوند برد خود را افزایش دهند یا باخت خود را جبران کنند که در نهایت باعث گرفتار شدن بیشتر آنها در دام گردانندگان این سایت‌ها می‌شود و نتیجه‌ای جز اعتیاد به قمار و شرط‌بندی ندارد.

گردانندگان سایتهای قمار و شرط‌بندی به‌صورت حساب‌شده شرکت‌کنندگان در این سایتها را با اندکی سود تطمیع می‌کنند تا مبالغ بالاتری را برای ادامه فعالیت خود سرمایه‌گذاری کنند تا در فرصت مناسب تمام سرمایه قربانی را بالا بکشند.

بیشتر بخوانید:

ورود آگاهانه «قماربازها» به سایت‌های قمار

بیشتر گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان این سایتها در کشور ترکیه قرار دارند و توسط افرادی به‌نام فرشید و سعدالله امیرشقاقی (پدر و پسر) نیز مسیر خطی و هدایت آنها تعیین می‌شود.

فرشید امیرشقاقی ملقب به "مونتیگو" پسر سعدالله امیرشقاقی است؛ او به‌همراه پدرخود مالکیت سایتهای شرط‌بندی‌ "بت‌بال" را به‌عهده گرفته‌اند و به‌احتمال زیاد، طراح سناریوی کسب شهرت مهره‌های خود است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده سایت‌های قمار چه خبره؟ +فیلم

در همین راستا یکی از اقدامات گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایتهای شرط‌بندی و قمار برای افزایش و جذب فالوورهای خود، دعواهای صوری است که بین همدیگر راه می‌اندازند،
به‌طور مثال هر از چند گاهی دعواهای صوری بین افرادی همچون پویان مختاری، نیلی افشار، تتلو، دنیا جهانبخت، ندا یاسی، میلاد حاتمی، داوود هزینه و ساشا سبحانی روی می‌دهد که هیچ‌کدام از این دعواها و فحاشی‌های مجازی، واقعی نیست و تنها و تنها برای جذب بیشتر مخاطب و رسیدن این افراد به پولهای کثیف به‌دست‌آمده از سایتهای شرط‌بندی‌شان است.

بیشتر بخوانید:

عامل ایجاد سایت شرط‌بندی آنلاین در پاکدشت دستگیر شد

این افراد با حاشیه‌سازی و جنجال‌آفرینی دروغین در فضای اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را افزایش می‌دهند تا بتوانند افراد بیشتری را به قمار آن‌لاین آلوده کنند، هرچند که مشخص شده که عمده این جنجالها ساختگی و برای افزایش بیشتر مخاطب است.

بیشتر بخوانید:

شناسایی هوشمند شبکه قمار با سامانه‌های هوشمند

البته با این تفاصیل باید توجه داشته باشیم کسی که قمار می‌کند، در یک باتلاق پرتاب می‌شود، قمارکننده برای جبران باختهای قبلی خود، مجدداً پول وارد این سایتها می‌کند، افراد عامدانه و آگاهانه به‌سمت آن کشیده می‌شوند اما ثروت‌آفرینی به‌دنبال نخواهد داشت.

با توجه به مجرمانه بودن این سایتها، در صورت برنده شدن اعضا، هیچ تضمینی برای دریافت جایزه یا پول وجود ندارد، در بیشتر موارد مدیران چنین سایتهایی اقدام به مسدودسازی حساب کاربری افراد می‌کنند که پس از آن کاربران هیچ‌گونه دسترسی به حساب کاربری خود ندارند و تمام سرمایه خود را به‌راحتی از دست خواهند داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس