کد خبر 1156390
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

به گزارش مشرق، سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس به نقل از رئیس جمهور طی توییتی نوشت: ما از قانون راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها تفسیری داریم و آیین‌نامه‌اش را بر اساس این تفسیر خواهیم نوشت.

 اصل ۷۳قانون اساسی: شرح و تفسیر قوانین عادی در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است.

امیدوارم آقای روحانی علاه بر استنکاف از قانون عادی، مرتکب نقض قانون اساسی نشود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    4 0
    روحانی تاکتیک میزنه. ولی بلد نیست.
  • حسن IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 3
    دقیقا مثل محمود احمدی نژاد که مصوبه بودجه مترو را اجرا نکرد که مجلس هم در ان زمان هیچ کاری نکرد در پاسخ به استیضاح وزیر کار که طبق دستور رییس جمهور اصرار به انتصاب سعید مرتعوضی متخلف و مجرم به سمت رییس تامین اجتماعی داشت ان فجایع روز یکشنبه سیاه را درست کرد که باز هم مجلس کاری نکرد و 11 روز هم در اعتراض به حکم رهبری مبنی بر ابقای وزیر اطلاعات خانه نشینی و قهر در پیش گرفت که باز هم مجلس هیچ کاری نکرد
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      7 1
      صد رحمت به احمدی نژاد. کی را با کی مقایسه کردی؟ آن زمان مجلسی بود که رئیس آن بخاطر برکناری توسط رئیس جمهور بدلیل عملکرد ضعیف و ناموفق در سمت دبیری شورای عالی امنیت ملی، بنای انتقام گیری و لجبازی با دولت را داشت و مرتب قوانینی درش تصویب می شد که مخصوصا قابل اجرا توسط دولت نباشد و دولت به عدم تمکین از قانون محکوم شود! منجمله همین مصوبه ی مترو که گفتی. دولت را بر خلاف نص صریح قانون اساسی طی یک طرح مسخره مجبور کردند که باید چند میلیارد دلار به شهرداری بدهد، یک نهاد عمومی که دولت هیچ نظارتی بر هزینه کردش ندارد! اتفاقا شورای نگهبان هم آن را بدلیل مغایرت با قانون اساسی رد کرد و طرح بدلیل اصرار مجلس رفت به مجمع. رئیس مجمع کیست؟! یک ناظر کاملا بیطرف و دوستدار دولت و رئیس جمهور!! در جلسه ی مجمع نماینده دولت و بانک مرکزی می گوید ما چنین پولی نداریم، یکی از اعضای مجمع می گوید می دانیم ولی می خواهیم طرحی تصویب شود که اتفاقا نتوانید اجرایش کنید و محکوم شوید! این بود نحوه قانون گذاری و تعامل مجلس و مجمع با دولت زمان احمدی نژاد. الان همه می خواهند زیربغل این دولت و رئیسش را بگیرند که تکانی بخورد و کار مثبتی برای مملکت کند ولی خودش نمی خواهد. اینها را با دولت خدوم احمدی نژاد مقایسه کردن جفاست.
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    واقعا همیگونه است مقایسه این دولت با دولت خدمت گزار احمدی‌نژاد جفای بزرگی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس