کد خبر 1154949
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
هروئین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی از کشف ۵ کیلو گرم هروئین در بازرسی از یک مسافر اتوبوس در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ شاهوردی گفت: مأموران ایست بازرسی علی آباد بیرجند هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری به مسافر یک اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را متوقف و متهم را بازرسی کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از وسایل و بازرسی بدنی یکی از مسافران اتوبوس ۵ کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ شاهوردی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و از آنجا با دستور قاضی پرونده راهی زندان شد.

این مقام انتظامی، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 2
    همش . پنج کیلو . اونم هروئین . چه فکر با خودش کرده ِ حتما شرطی شده .و زده به سیم آخر .معمولا قاچاقچیان از استیصال برخی سواسنفاده میکنند و با ترغیب اینکه موفق بشی با حق الزحمه پول خوبی گیرت میاد . مردم بیچاره را اسیر مطامع خویش و در آخر قانون میکنند . بطوریکه طرف پاکباخته بشه .
  • DE ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 3
    کشف ۵ کیلوگرم هروئین از مسافر اتوبوس// بهش رحم نکنید چون با این سم میخواست جوانان این را آتش بزند. آتششان بزنید که زندگی ها را آتش میزنند.
  • Mjp IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    هو هی پدرت اباد اینهمه مواد؟؟؟ حقش اعدام ک.؟؟ واقعا بایداین موادفروشهاراهمشون ریخت بدریامثل قدیمهای چین و چندسال پیش فیلیپین خیلی معتادها روخلاص کردن.. یقین بدونیدهرچی موادفروش نباشه بنفع خانواده خودشم هست...زندانهای طولانی مدت بدون خریدوبی عفوبدین حداقل
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 2
    همیشه نحوه این کشفیات برام سواله چون من که دانشجو بودم و در مسیر تهران اصفهان با اتوبوس سفر می کردم یاد ندارم اتوبوس را نگه داشته و پلیس بیاید بالا بازرسی کنه
    • DE ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      0 0
      پلیس بخاطر رعایت حال دانشجویان از خیر دستگیری قاچاقچیان میگذره چون میدونه نخبگان ما خیلی به استراحت نیاز دارند و اگر در اتوبوس نخوابند سر کلاس درس میخوابند بعد میشن مثل زیبا کلام بیسواد و درپیتی .
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    لعنت به مواد لعنت به اعتیاد خانمان سوز بنظرم برخورد با قاچاقچیان بخصوص مواد صنعتی اخیرا بازدارنده نیست قبلا با پنج گرم هروئین طرف را اعدام یا حداقل حبس ابد میدادند الان اگر یه سال دیگه پیگیر این بنده خدا بشین زندان با کار شده و داره ویل میگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس