دستگیری سارقان 500 تابلو علائم هشداردهنده جاده ای - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در عملیات ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهداء این شهرستان، ۳ متهم به سرقت تابلوهای جاده ای دستگیر و از جانب آن ها ۵۰۰ تابلو علائم هشداردهنده جاده ای کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان بردسکن سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک واحد دامداری در حال ساخت در یکی از روستاهای شهرستان بردسکن، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شهداء قرار گرفت.

وی افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت تعداد زیادی ورق فلزی، لوله های داربستی، پیچ و مهره و... از یک دامداری نیمه کاره و از یک باب خانه مسکونی با همدستی دو تن از دوستانش اعتراف کرد.

 مختاری با اشاره به شناسایی و دستگیری هر دو همدست متهم در یک عملیات پلیسی جداگانه، گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵۰۰ عدد تابلوی علائم هشدار دهنده جاده ای بزرگ و کوچک و تعدادی موتور کولر مسروقه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره اعتراف متهمان دستگیرشده به سرقت بیش از ۵۰۰ تابلو علائم هشداردهنده جاده ای مربوط به محورهای مواصلاتی سطح استان خراسان رضوی و خراسان جنوبی، سرقت وسایل از یک باب منزل مسکونی و آهن آلات یک واحد دامداری تصریح کرد: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 2
    مجازات این قبیل افراد اعدام هست بروید قانون الهی را مطالعه کنید جواب می گیرید
  • Mjp IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    5 0
    اینجورادمهایی بایدرهاشون کنی تویه جزیره بدون اب وعلف.جایی ک نهنگ. وکوسه داره اطرافش. یااینکه خودش بجای تابلوبکوبی کنارخیابون
  • آذربایجانی IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    4 0
    زمانیکه هوا تاریک و مه الوده یا برف میاد و یا بارندگی شدیده علائم جاده ها خیلی به رانندگان کمک میکنه اون سارقین نمیدونند ممکنه اقوام و خانواده خودشون بخاطر نبود علائم تصادف کنند
  • CA ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    2 0
    بنظرم بدید جدول های کنار خیابان و یا اتوبان ها را شطرنجی رنگ بزنند اینطوری با شرایط وخامت رانندگی بدون تابلو بهتر آشنا می‌شوند از یک مسیر کوتاه مثل تهران کرج شروع کنند برای دستگیری بهتره!
  • مهدی IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    2 1
    وقتی فقر وارد خانه شود ایمان ازلوله بخاری فرار می کند ... بر مسببین این اوضاع لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس