کد خبر 1154775
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
پیروانی:ساعت ۲۳ شب گذشته متوجه لغو بازی شدیم/با جام از قطر بازمی‌گردیم

مدیر تیم پرسپولیس با بیان اینکه برگزاری دیدار با ذوب‌آهن بهترین مسیر آماده‌سازی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان بود، گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته از سوی سازمان لیگ به ما اطلاع داده شد که بازی لغو شده است.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: برای حضور در فینال آسیا راهی دوحه‌ می‌شویم و نیاز بود که بازی خوبی قبل از آن داشته باشیم که هر دو دیدار ما برابر نساجی و ذوب‌آهن لغو شد.

وی گفت: باید از تلاش‌های مسوولان ایفمارک، سازمان لیگ و فدراسیون تشکر کنم چراکه ذوب‌آهن چند بازیکن کرونایی داشت و ممکن بود برای تیم ما مشکل‌ساز شود. تیم ذوب‌آهن هیچگونه تقصیری ندارد و برای اعضای این تیم آرزوی سلامتی دارم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عصر امروز یک بازی درون تیمی کاملا جدی با حضور داوران رسمی خواهیم داشتیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

عملکرد اولسان و ویسل کوبه تا نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان

پیروانی ادامه داد: حضور ما در فینال، جدال امکانات با غیرت و تعصب است و هواداران مطمئن باشند که اگر نیاز باشد، جان می‌دهیم تا جام را به تهران بیاوریم.

وی در مورد حضور وزیر ورزش در اردوی پرسپولیس و ابلاغ سخنان رئیس جمهوری برای اعضای این تیم، گفت: سلطانی‌فر و علی‌نژاد با رعایت کامل پرتکول‌های بهداشتی در اردو حاضر شدند. بازیکنان ما اکنون فقط به کسب جام قهرمانی فکر می‌کنند و به امید خدا موجب شادی مردم شوند. بزرگترین پاداش برای پرسپولیس، شادمانی هواداران است.

پیروانی در پاسخ به این سوال که بازیکنان محروم تیم نیز به قطر خواهند رفت؟ گفت: «عیسی آل‌کثیر» که نقش مهمی در فینالیست شدن تیم داشت با نامهربانی محروم شده است و کنار تیم نخواهد بود اما دیگر نفرات به دوحه می‌روند.

وی در پایان از افرادی که موجب شدند تا پرسپولیس در آرامش آماده حضور در فینال شود، تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    قطری ها مواظب این بابا باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس