کد خبر 1154859
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
ارسال نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ

باشگاه پرسپولیس بطور رسمی نسبت به لغو دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران برای جلوگیری از ابتلای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به بیماری کرونا تصمیم به لغو دیدار این تیم با ذوب آهن اصفهان گرفت تا سرخپوشان پایتخت امروز به جای بازی در هفته ششم لیگ برتر در تمرین خود بازی درون تیمی انجام دهند.

ابتلای تعدادی از بازیکنان ذوب آهن به کرونا باعث لغو این دیدار شد. با این حال باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال نسبت به لغو بازی با ذوب آهن واکنش نشان داد و از این تصمیم انتقاد کرد.

همچنین پرسپولیس در نامه اعتراضی خود متذکر شد بازی‌های این تیم پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان نباید فشرده برگزار شود تا آنها فرصت ریکاوری پس از بازگشت از کشور قطر را نیز پیدا کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با نماینده منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب کشور قطر برگزار می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    1 0
    خیلی زیاد بازیکن داریم. حالا کرونا هم می گرفتیم؟ خوب شد لغو شد
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 3
    با وجود بازیکنای کرونایی بازی با ذوب آهن ریسک بود اما بازی نساجی باید برگزار می شد و لیگ باید تعامل بیشتری می کرد پرسپولیس که حضور خصوصی تو فینال آسیا نداره به نمایندگی از کشور داره میره فینال.. یه بازی دوستانه حداقل کاری بود که سازمان لیگ می تونست هماهنگ کنه برای انجامش یا حداقل زودتر خبر لغو بازی ذوب رو می دادن تا خود تیم تو فکر باز دوستانه باشه!! از اون طرف هم که میگن همه فشار بازیای معوقه رو دوش پرسپولیسه! انگار گناه کرده صعود کرده
    • علیرضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      4 1
      دوست گرامی کجای دنیا بازی های باشگاهی رو با ملی قاطی میکنن؟! تیمتون باید احترام میذاشت به شرایط تیم ها و برگزاری بازی ها . کرونا یکساله هست قرعه تیم ها هم دو سه ماهه مشخص شده فینال اسیا هم تو تقویم 29 آذر بوده حالا کل برنامه ریزی ها باید بخاطر ی سوگلی بهم بریزه.؟؟؟؟
  • NL ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    4 0
    ببین اینا دیگه چی هستن هرکاری دلشون خواست انجام دادن .بازی ها رو لغو میکنند برا ۱۵ تیم دیگر برنامه ریزی می کنند .اونوقت دو قورت و پیمشون هم باقیست.حالم از این فوتبال بهم میخوره
  • GB ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    2 0
    تیم پیروزی مفت خور بیت المال
    • ع IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 2
      مفت خور شما که‌بی‌ادبی‌هرچه‌دلت میخواهد
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 1
    مفت خور اونیه که مفتی را میخوره، بنظرت اگه پولی داشت بازیکن از دست میداد.خوشبختانه این وصله ها به این تیم نمیچسبه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس