نماینده هلندی خواستار توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی شد

به دنبال کشته شدن کودک فلسطینی که چند روز گذشته به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، یک نماینده مجلس هلند خواستار اقدامات مؤثر برای توقف این گونه ظلم‌ها در حق ملت فلسطین شد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری "وفا" فلسطین، "سادیت کاراپولت" نماینده مجلس هلند در این باره گفت: کودک بی‌گناه فلسطینی دیگری به دست [ارتش] اشغالگر [اسرائیل] کشته شد.

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی نسبت به تکرار این گونه حوادث در سرزمین‌های اشغالی، از سکوت دادگاه بین‌المللی کیفری نسبت به این گونه جنایت صهیونیست‌ها به شدت انتقاد کرد و خواستار یک اقدام مؤثر برای پایان دادن به این گونه جنایت‌ها شد.

کارابولوت از دولت هلند خواست که تحقیقات بین‌المللی برای اثبات جنایت‌ها و جنگ رژیم صهیونیستی را در حق مردم فلسطین به جریان بیندازد.

"علی ابوعلیا" کودک فلسطینی جمعه (۱۴ اسفندماه) درنتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست‌ها به وی به شهادت رسید.

یک جوان دیگر فلسطینی به نام "نور جمال شقیر" ۳۰ ساله نیز دو هفته پیش در نتیجه جراحت ناشی از شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل ایست و بازرسی "الزعیم" در شرق قدس به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست یک ماه پیش (۴ آبان ماه) نیز یک جوان ۱۷ ساله فلسطینی به نام "عامر عبدالرحیم صنوبر از اهالی روستای "یتما" در جنوب نابلس را نیز به شهادت رساندند. وی در نتیجه جراحت ناشی از ضرب و شتم شدید با قنداق تفنگ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در جاده رام‌الله در نابلوس به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۷۹ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    گاوهای شیرده کلاهاتون بگذارید بالا از این کودک کشی های این عجوزه آسیای غرب
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سازمان های مثلا حقوق بشری ، غربی های مدعی انسانیت و آزادی نظری ندارند؟ چرا خفه خون گرفته اید؟ نه ما و نه ملت فلسطین نیازی به حمایت های شماها نداریم. هدف نشان دادن چهره واقعی شماها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس