کد خبر 1153044
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
منصوریان: به جای جواد، باید بقیه را بغل می‌کردم!/ به خاطر داوری ۴ امتیاز از کیسه‌مان پرید

سرمربی تراکتور درباره حواشی اواخر دیدار تیمش با فولاد توضیح داد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی با فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: فولاد تنها در ۱۰ دقیقه ابتدای نیمه دوم از ما بهتر بودند. بازی بسیار سنگینی بود و من از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستم. در اینطور بازی‌ها یا با یک گل برنده می‌شوید یا بازنده‌ می‌شوید. تیم داوری در کل بازی کنترل خوبی داشت. متاسفانه ولی در دو بازی خانگی تراکتور با ۳۵ میلیون هوادار در حق‌مان جفا شده است. دوستان رسانه‌ای اجازه ندادند که "آی‌پدم" را به نشست خبری بیاورم. محمد عباس‌زاده با اختلاف زیادی در آفساید نبود. ما این موضوع را با سیستم حرفه‌ای آنالیزی که داریم فهمیدیم. اگر VAR در این بازی بود با دو گل به پیروزی رسیده بودیم. فوتبال ما به این موضوع نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

تساوی تراکتور و فولاد در دیداری پر برخورد

او افزود: ما بازی را در دقیقه ۸۴ برده بودیم. ابتدا در این صحنه فکر کردم اشتباه کردم اما سریعا به آنالیزرهایمان گفتم که موضوع را بررسی کنند. این آفساید اشتباه تقصیر کمک داور بازی بود. تا VAR نیاید ما به حق‌ و حقوقمان نمی‌رسیم. تا الان ۴ امتیاز از کیسه ما پریده است. اگر این اتفاق برای استقلال و پرسپولیس بیفتد، نگاه‌ها به آن متمرکز می‌شود ولی اگر برای تراکتور با ۳۵ میلیون هوادار رخ دهد، نهایتا ۳۵ ثانیه برای آن وقت می‌گذارند. فکر می‌کنم در نیمه نخست هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

سرمربی تراکتور در ادامه گفت: فکر می‌کنم شادی در تیم فولاد باشد چون یک امتیاز گرفتند. خدا را شکر که حواس تیم داوری هم پرت شد و یک پنالتی و یک آفساید برای ما اشتباه شد. با تمام احترام به داوری نگاه می‌کنم. تیم‌های داوری ما باید قبل از شروع نیم فصل قرارداد حرفه‌ای منعقد شود تا فقط یک شغل داشته باشد.

منصوریان در ادامه در واکنش به سوالی که از تیمش ایراد فنی گرفته شده بود و همچنین سوالی درباره واسعی، توضیح داد: برای سوال اول به او می‌گویم که بازی‌هایمان را یک بار دیگر ببیند. من قبل از بازی استعلام واسعی را گرفتم و آقای نصیرزاده گفت که ایرادی ندارد. رای رسمی او برای دو، سه روز آینده اعلام می‌شود و به همین دلیل در این بازی می‌توانستیم از واسعی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که تغییر استادیوم محل برگزاری بازی‌های تراکتور به ضرر این تیم نیست، بیان کرد: عظمت استادیوم یادگار زمانی مشخص می‌شود که هوادار در آن حضور داشته باشد در غیر اینصورت تاثیر معکوس دارد. در ایران تیم‌ها مقابل استقلال، تراکتور و پرسپولیس با تمام قوا بازی می‌کنند. استادیوم بدون ۸۰ هزار نفر هیچ توفیقی ندارد. استادیوم دخل و تصرفی در نتایج ما ندارد. اگر ویدئو چک بود ما ۱۰، ۱۱ امتیاز داشتیم.

سرمربی تراکتور درباره حواشی آخر بازی اظهار کرد: من از حواشی دور هستم و علاقه‌ای ندارد که تحت حاشیه باشم. امروز باتوجه به این که آقا جواد مهمان ما بود، نهایت مهمان‌نوازی را به جا آوردیم. من یک لحظه احساس کردم که بحثی به وجود آمد و به همین دلیل بلافاصله جواد را بغل کردم. جواد برگشت به من گفت که یکی از اعضای تیم ما به او توهین کرده است و به همین دلیل اگر توهینی صورت گرفته از او عذرخواهی می‌کنم. اشتباه من این بود که جواد را بغل کردم، من باید بقیه را بغل می‌کردم. من یک لحظه برگشتم دیدم که آقای اکبریان دو کارت قرمز داده است. برای من عجیب بود که هیچ‌کس نمی‌توانست ساسان انصاری را کنترل کند. به جواد گفتم یکی را بفرست تا ساسان را کنترل کند. اصل کار جواد بود که من از او معذرت خواهی کردم اما دیدم آن پشت چه غائله‌ای به وجود آمده است. این حواشی باید یک جا تمام شود. داور اگر می‌خواست کارت قرمز دهد، باید شش، هفت کارت قرمز می‌داد.

منصوریان در پایان گفت: باید هواداران ما با فاصله دو، سه متر هم شده در استادیوم حضور داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین نصیری IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 1
    داداش اشتباه میزنی سه میلیون پانصد نه سی وپنج ملیون
  • درگان IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    ببخشید این 35 میلیون رو از کجا آوردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس