کد خبر 1153052
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
فکری: فضای داوری با ما نامهربان است/ نباید بازیچه دست دشمنان شویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: معلوم است همه چیز از کجا آب می‌خورد و شاید دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد.

به گزارش مشرق، محمود فکری بعد از تساوی استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: جا دارد به تیم نفت ‌آبادان بابت یک امتیازی که گرفت  تبریک بگویم. به تیم داوری هم تبریک می‌گویم چون خیلی خوب داوری کردند و همان روند داوری بازی های قبل را ادامه دادند.

وی افزود: من قبل از بازی روی بحث داوری صحبت کردم و خواهش کردم که سوت‌های داوری به دقت زده شود ولی بعد از گل همه سوت‌ها برگشت. متاسفانه یک جورهایی شمشیر را از رو برای ما بستند. شب بازی گفتند بازیکن تیمتان محروم است و روز بازی نمی‌دانستیم بازیکنمان را می‌توانیم استفاده کنیم. 

فکری تاکید کرد: معلوم است همه چیز از کجا آب می‌خورد و شاید دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد. همه جوره تلاش می‌کنند استقلال نتیجه نگیرد ولی ما تلاش می کنیم تا با خیلی‌ها بجنگیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاسر IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    9 2
    سنگ پای قزوین
  • علی GB ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    13 2
    هذیان نگو گل سالم نفت به خاطر تو که نتیجه بگیری داور مردود کرد
  • علی GB ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    8 1
    بهانه ها شروع شد . تیم تو گل نمیزنه یا خوب بازی نمی کنه چه ربطی به دیگران داره . کدام گل را زدید و داور قبول نکرده . از توهم بیرون بیا و روی تیمت کار کن .
  • سید علی رضا IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 6
    چرا استقلال این قدر راحت امتیاز از دست می دهد محمود فکری باید هجومی استقلال را وارد زمین بازی کند و بازی استقلال کند شده هست. به امید موفقیت استقلال در لیگ و جام حذفی و آسیا
  • علی IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    اولا تو ک از همه بدتری ..یاد رفته نساجی رو..در ثانی تو ک میدونستی چرا اومدی استقلال ؟دشمن استقلال خودشه بعدشم این چه فوتبالیه والله گل گهر قلعه نویی چند برابر از شما بهتره ..یادت بشه داری حرف گنده تر از دهنت میزنی..سختته ..لطفا برو خونت تا نداختنت بیرون اینجا بچه بازی نیست و هیچ هم حوصله حرفاتو نداریم..ما نتیجه میخوایم میخوای کار پایه بکنی برو اونجا وقت زیاد داری..
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 2
    باختن گریه نداره
  • CA ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    2 0
    آقای فکری جان مادرت تا دیر نشده استعفا بده و برو یک سری مربی ها خوبند که تیم‌های که تازه به لیگ برتر آمده را مربیگری کنند تیم هاشون هم اگر به دسته یک سقوط نکرد براشون موفقیت است حالا اگر در میان جدول باشند سال خیلی عالی را پشت سر گذاشتند اگر به این دسته از مربی ها تیم بارسا یا لیورپول را هم در لیگ ایران بدی نهایت چهارم پنجم می شوند فکری هم از این قبیل مربی ها است .فرهاد مجیدی و نامجو بسیار مربیان بهتری هستند
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    صحبتهای مربیان فوتبال نشئت گرفته از صحبتهای مسئولان هستش که همش بهانه میارن و عوامل دیگه رو مقصر میدونن الان از هر مسئولی بپرسی که چرا ما پیشرفت نمی کنیم میگه تحریم ها نمیزاره در صورتیکه جای دیگه که موفق هستن میگن تحریمها رو کنار زدیم و روی ما تاثیری نداشته-مربیانی نظیر فکری تیم شون تاکتیک نداره نمی تونه ببره میگه نمیخان اخه کی نمیخاد ؟؟ تو نمی تونی حمله کنی یا تعویض کنی داور مقصره؟؟؟ دیگه اینم دستپخت وزیر ورزش هستش که چهار ساله فقط داره نابود میکنه یه فرهاد مجیدی خوب بود اونم از طریق سعادتمند فراریش دادن
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    واقعا که هواداران کیو باید به جای استراماچونی تحمل کنند!!!! آخه این فکری با چه روزمه ای میاد قبول میکنه مربی بشه؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس