کد خبر 1152834
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
هواشناسی ایران ۹۹/۹/۱۰|بارش ۵ روزه برف و باران در برخی استان ها/ ۲ سامانه بارشی در راه است

بارش برف در مناطق شمالی تهران اغاز شده است.

گروه مشرق، بارش برف در مناطق شمالی پایتخت آغاز شده است و طبق اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی تهران طی امروز و فردا همراه با مه رقیق با بارش باران و برف خواهد بود.

‍ البته مدیران شهری  از آماده باش کامل نیرو های خدمات شهری همزمان با بارش برف در تهران خبر دادند.

ببینید:

عکسبرف، ارتفاعات تهران را سفید پوش کرد

علی اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد که همه نیروهای خدماتی و ستادی در سطح شهر تهران برای بارندگی ها در روزهای آتی آماده هستند و ۲۹۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه با ۳ هزار نفر نیروی اپراتور در سطح شهر تهران آماده بارش برف هستند.

عطایی با اشاره به اینکه آمادگی ها از سوی شهرداری به صورت مرتب و مستمر وجود دارد، بیان کرد: کار متفاوتی که امسال مناطق نسبت به سال گذشته انجام دادند این بود که همه مناطق مانورهای برف روبی و امکانات و تجهیزات و آمادگی خود را آزمایش کرده اند. این وسایل تنها برای انبارها نیست. همه موتورپمپ ها و تجهیزات به میدان آمده اند و علاوه بر این نیروهای کارگری نیز آموزش خوبی دیده اند.

به گفته وی، امسال ۲۹۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه با سه هزار نفر نیروی اپراتور این دستگاه ها و نیروهایی که می توانند خدمات رسانی کنند در سطح شهر تهران در حال آماده باش هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 0
    مشرق عکس حیاط خونه مارو ازکجا آوردی؟!
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    جون میده یه مشت تخمه آفتاب گردان ویه فلاکس چای برداریم وبریم قدم.بزنیم ..ویه اهنگ قشنگ هم گوش کنیم به به چی میشه *قربون خدابرم که خالق زیبایی هاست*----

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس