اعتراضات آمریکا

در تجمع اعتراضی موافقان و مخالفان ترامپ در ایالت واشنگتن، حامیان رئیس‌جمهور آمریکا با چوب به مخالفان حمله‌ور شدند و گلوله‌هایی را نیز شلیک کردند.

به گزارش مشرق، تجمع اعتراضی حامیان و مخالفان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل کنگره ایالتی واشنگتن در  به خشونت و درگیری شدید کشیده شد.

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، کلیپ‌های ویدئویی در فضای مجازی قرار گرفته است که نشان می‌دهد، حامیان و مخالفان ترامپ در ایالت واشنگتن به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و آنطور که تصاویر نشان می‌دهد، ظاهراً گلوله‌هایی نیز در این اعتراضات شلیک شده است.

در یکی از این کلیپ‌های ویدئویی، حامیان ترامپ با دسته‌هایی که پرچم بر روی آن قرار گرفته است، به مخالفان رئیس‌جمهور آمریکا حمله‌ور می‌شوند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

دانلود

تصاویر ویدئویی دیگری نیز از این رخداد منتشر شده است که نشان می‌دهد، گروهی از معترضان نقابدار را نشان می‌دهد که علیه گروه مخالف از گاز اشک‌آور استفاده می‌کنند.

دانلود

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، گزارش‌هایی نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد در حین درگیری میان مخالفان و طرفداران ترامپ، گلوله‌هایی نیز شلیک شده است به طوریکه در یکی از کلیپ‌های ویدئویی، یکی از طرفداران ترامپ را در حالی نشان می‌دهد که اسلحه خود را به سمت مخالفان ترامپ نشانه گرفته است و در ویدئویی دیگر، همان فرد را در حال شلیک گلوله نشان می‌دهد.

پلیس شهر «المپیا» اواخر روز گذشته تأیید کرد که در حین این زد و خوردها، فردی را که ظاهراً دست‌کم یک گلوله به سمت جمعیت مخالفان ترامپ شلیک کرده را بازداشت کرده است.

دانلود

تجمعات اعتراضی طرفداران ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا در حالی برگزار می‌شود که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد، برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال در مقابل ۲۳۲ رأی ترامپ پیروز شده است. طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است، مطرح کرده است اما این شکایت‌ها در چند ایالت رد شده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا در یکی از جدیدترین اعتراضات خود به نتایج انتخابات آمریکا، بامداد امروز (یکشنبه) طی یک سخنرانی در ایالت «جورجیا» بار دیگر ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات را تکرار کرد و گفت: « «انتخابات ریاست‌جمهوری تقلبی بود، ولی ما آن را پیروز می‌شویم و به زودی به دیوان عالی می‌رویم».

ترامپ ادامه داد: «اگر شکست خورده بودم، اقرار می‌کردم. اما وقتی که آنها (دموکرات‌ها) تقلب می‌کنند، نمی‌توانید (شکست) را بپذیرید».

وی همچنین از تلاش خود برای ارجاع پرونده انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به دیوان عالی خبر داد و گفت: « «انتخابات ریاست‌جمهوری تقلبی بود، ولی ما آن را پیروز می‌شویم و به زودی به دیوان عالی می‌رویم».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 3
    تقصیر طرفدارای بایدنه. بذارن طرفدارای ترامپ اعتراض کنن.
  • .. IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 1
    سلام.همش فیلمه.(مردمشون رو کمی بازی میدن!).ترامپ و بایدن صاحب این کشور نیستن و اگر بخوان حرف زیادی بزن! توسط صاحب هان اصلی اون کشور به طرز فجیعی نابود میشن! اگر به جنگ داخلی کشید،یعنی واقعی! اگر نرسید(که نمیرسه!) بدونید که همش نمایش خیم شب بازی،امریکا دست افراد قدرتمند و مشترک منافع (ابر سرمایه دار،مشرک)هستش.ترامپ قرار بود 52 نقطه ایران رو بزنه! اما نزد! چون همونا بهش اجازه ندادن..
  • DE ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 1
    اینم از مهد تمدن و دمکراسی قبله عالم قار قارکلام!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس