فیلم| تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا به دو نوجوان سیاهپوست - کراپ‌شده

یک مأمور پلیس آمریکا دو نوجوان سیاهپوست را که مشکوک به سرقت یک خودرو بودند با شلیک نزدیک به ده گلوله به قتل رساند.

به گزارش مشرق، در پی آغاز تحقیقات درباره تیراندازی مرگبار پلیس به دو نوجوان سیاهپوست در ایالت فلوریدای آمریکا، اداره پلیس این شهر ویدئویی در این ارتباط منتشر کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، روز جمعه، معاون کلانتر منطقه «بریوارد» در این ایالت به دو نوجوان مظنون به سرقت یک خودرو تیراندازی کرده و جان آن‌ها را گرفت.

بیشتر بخوانید:

در تصاویر منتشر شده از این جنایت که توسط دوربین روی داشبورد یکی از دو خودرو پلیس حاضر در صحنه ضبط شده است، یک افسر پلیس دیده می‌شود که از دو نوجوان داخل یک خودرو سواری می‌خواهد آن را متوقف کنند.

هنگامی که نوجوان سیاهپوست پشت فرمان تلاش می‌کند خودرو را به داخل پارکینگ مقابل یک منزل مسکونی براند، این افسر پلیس چندین بار به داخل خودرو شلیک می‌کند.

«وین آیوی» کلانتر این منطقه ضمن انتشار این ویدئو در بیانیه‌ای آورده است، راننده خودروی سرقتی تلاش داشته به سمت افسری که در مقابل خودرو ایستاده بوده حرکت کرده و او را زیر بگیرد.

به گفته این مقام ارشد پلیس فلوریدا: «در واقع می‌توانید ببینید که لاستیک‌های خودرو سریعاً به سمت معاون کلانتر می‌چرخد و این خطر جدی وجود داشت که خودرو با او برخورد کند».

به گفته آیوی در این حادثه، «سینسر پیرس» هجده ساله و «آنجلو کرومز» شانزده ساله که پشت فرمان خودرو سرقتی نشسته بود جان خود را از دست دادند.

انتشار جنایتی دیگر از پلیس آمریکا علیه سیاهپوستان این کشور در حالی صورت می‌گیرد که طی چند ماه اخیر و درپی قتل «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست غیرمسلح آمریکایی توسط پلیس شهر مینیاپولیس، این کشور به صحنه اعتراضات گسترده ضدنژادپرستی تبدیل شده است.

«بنجامین کرامپ» وکیل خانواده جورج فلوید روز چهارشنبه درباره قتل این دو نوجوان در فلوریدا گفت: «بسیار دردناک است که ببینیم این راننده نوجوان و نوجوان دیگری که روی صندلی عقب نشسته بود چطور از معاونین کلانتر که سلاح خود را بیرون آورده بودند وحشت کرده و خودرو را به کناری می‌راندند. خودرو از مقابل او (معاون کلانتر) رد شده بود و تهدیدی برایش محسوب نمی‌شد».

کرامپ افزود: «این ادعا که معاون کلانتر ۱۰ گلوله شلیک کرده تا جان خود را نجات دهد، قتل این دو نوجوان را توجیه نمی‌کند. ازین گذشته، نوجوانی که روی صندلی عقب نشسته بود چرا باید کشته می‌شد؟»

در حال حاضر مأموران حاضر در این صحنه تیراندازی از فعالیت در اداره پلیس تعلیق شده‌اند تا تحقیقات درباره این جنایت به نتیجه برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    3 0
    حرامزادگی شاخ و دم نداره..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس