چاک فرلیچ» - کراپ‌شده

یک مقام سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرده که این رژیم توان پیروزی در برابر ایران در صورت بروز درگیری را نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، «چاک فرلیچ»، مشاور اسبق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته که این رژیم در صورت بروز درگیری با ایران، توان پیروزی در برابر این کشور را نخواهد داشت.

فرلیچ گفت: «ایران یک قدرت منطقه‌ای است و بازی کردن با آن خطرناک است. فکر می‌کنم ایران نخستین دشمن ما است که به قدری قدرتمند، پیشرفته و دور از ما است که احتمالاً نمی‌توانیم شکستش دهیم.»

وی اضافه کرد: «ما نمی‌توانیم در تقابل با ایران پیروز شویم. ما می‌توانیم با موفقیت از خودمان دفاع کنیم و شب را آسوده بخوابیم ولی نمی‌توانیم ایران را شکست دهیم.»

اظهارات فرلیچ در حالی بیان شده که شبکه «سی‌ان‌ان» به نقل از یک مقام آمریکایی که اشاره‌ای به نام او گزارش داده که ترور «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

مقام مورد استناد سی‌ان‌ان گفته که معمولا تل‌آویو دولت آمریکا را در جریان اهداف و عملیات‌های خود قرار می‌دهد؛ اما طبق گزارش سی‌ان‌ان، وی از تأیید اینکه این بار نیز تل‌آویو چنین کاری کرده است یا خیر خودداری کرد علی‌رغم آنکه او تأکید کرد که شهید فخری‌زاده از مدت‌ها قبل یکی از اهداف تل‌آویو بوده است.

این اظهارات در حالی است که پیشتر، روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از سه منبع اطلاعاتی گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی، عامل انجام عملیات ترور علیه شهید فخری‌زاده بوده است.

از سوی دیگر، «عاموس یادلین» رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی درباره احتمال ارتباط سفر «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی با ترور شهید فخری‌زاده گفته بود: «اینطور به نظر می‌رسد که پامپئو برای نوشیدن شراب به اینجا نیامده باشد».

یک مقام صهیونیست نیز که سال‌ها مسئول ردیابی شهید فخری‌زاده بوده  در خصوص ترور به نیویورک تایمز گفته بود: «جهان باید [بابت این ترور] از اسرائیل تشکر کند».

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای ایران و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی در منطقه آبسرد در شمال استان تهران به شهادت رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    25 19
    شما لاشخورها هیچ وقت در برابر ایران پیروز نمیشین. هیچ جا در هیچ مقطعی پیروز نبودین . در تاریخ هم برای بقا به رذالت رو اوردین و دو بهم زنی. کاش هرگز پادشاهان ایرانی کوروش و خشایار شاه و ....شما رو نجات نمی دادند . در این شک نکنین که نژاد ایرانی ابتدا به هیچ قومی حمله نمی کنه اما اگه بخواد بزنه چنان میزنه که با خاک انداز هم نشه جمعشون کرد!
    • BE ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      0 0
      با دقت بیشتری تاریخ را بخوانید. آنها را نجات داد اما وقتی فهمیدند که علیه آنها نقشه ریخته اند، تصمیم گرفتند برای همیشه از شر آنها خلاص شوند و این قسمت از تاریخ پاک شده است! داستان استر را بخوانید !
    • iran IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      دوست و هم میهن گرامیم داستان ساختگی استر یک داستان کاملا" تخیلی قوم یهود هیچگونه سند معتبر تاریخی ندارد تنها زاییده تخیلات بی پایان این قوم نفرین شده خداوند
    • خلیج پارس iran IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      عزیزم داستان استر یک داستان تخیلی قوم یهود هیچگونه سند تاریخی ندارد این افسانه تخیلی توسط یهودیان افراطی ایرانستیز و ضد ایرانی ساخته و پرداخته شده و نشان از کینه و عقده و حقارت این قوم نسبت به ایران و ایرانیان دارد و بس !
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    10 19
    این اذعان داشتن ها به چنین شکر خودن هایی ملت ما را آرام نمیکند. باید برای همیشه از این رفتار خبیثانه پشیمان شوید.
  • ایرانی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    7 20
    با شیر کاری نداشته باشید.!
  • محسن IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 23
    عاملان بایدبهسزای اعمالشان برسند
  • علی مشهدی IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 6
    به لطف و نصر الهی چنان رژیم خونخوار و کودک کش و تروریست اسراییل را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد، همان گونه که قوم عاد و ثمود از بین رفتند……
  • بلال IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    4 20
    دشمن روهیچ وقت دست کم نگیریم حتی اگر اسرایبل زبون باشد دست کم گرفتن باعث پیروزی دشمن است چون ابزار لازم رابرای دفاع یاحمله فراهم نمی کنیم هوشیارباشیم این تله دشمن است
  • مونسان IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    3 17
    بخدا قسم اگر فرمانده کل قوا بودم تمام تاسیسات نظامی اسراعیل را در همان عصر جمعه شخم میزدم اما بدان که این کار خواهد شد
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      1 5
      یارانه تو بیگیر باقالی
  • نیوز IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    بازم خدا رو شکر که عقلش می رسه
  • قانع IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    چرا این همه تحلیل و تفسیر می کنید و آن هم اب دوغ خیاری انتقام آن شهیدو الا مقام را خواهیم گرفت شما ها برای لوسکردن واقعیت اینقدر خبر ساز نشوید که این ظلم است بر خون آن شهید ،گو یا طوری دارید وانمود میکنید که اتفاق مهمی روخنداده است و در گزارشات به دنبال کسانی میروید که ازنظر شخصیتی یا رده چندم به حسلب می ایند و یا از گردونه قدرت خارج شدهاند که هم اکنون جهان سیاست و قدرت بازی گردانهای جهانی نیستند ودر آینده هم پاسخ گوی نخواهند بود می گویم طلم اینجای کار شما هست باز می گویم انتقام را خواهیم گرفت .
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      0 0
      خدا رحمتش کنه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    با ارزو بهترینها. انشاالله یک اینده خیلی خوب پیشرفته داشته باشیم
    • علی IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      باید رووفت عربستان واسرائیل روداد باید ترمزدستی عربستان وامارات روکشید عددی درمقابل کشورم ایران نیستن. سوال چرامانمیتونیم کلک دوسه تا ازاسراییل های سرشناسش رو بکنیم باید موشک جواب موشک باشه هرچه زودتربهتر تا ملت خوشحال بشن
  • Ali IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    اگه ما انتقام نگیریم وجواب کاری که کردن ندیم پس باید منتظر گستاخی های بیشترباشیم باید سگ کثیفی مثل نتانیاهو بدونه ایران کشوری نیست که بزنی دری سپاه باید جواب سنگینی بهش بده ما نمی گذاریم خون شهیدان مان پای مال بشه انتقام انتقام سخت
  • ایرانی مقاومت IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    مقامات ایرانی نباید دست دست کنند کافیست با یک‌التیماتوم به امریکا یک ماه فرصت دهد تا صهیونیستها اراضی اشغالی فلسطینیان را تخلیه و به هر جهنم دره دیگر دوست دارند بروند و کلیه تحریم هارا لغو و کلیه خسارات چهل ساله را بپردازند و رسما نیز از ایران عذر خواهی کنند باور کنید ان بیشرف ها بخاطر اسراییل حاضرند در مقابل ایرانیان زانو بزنند و بگویند گه خوردیم چشم.
    • IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      درست که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در برابر ایران ضعیف ، از لحاظ جمعیتی کم جمعیت و از لحاظ جغرافیایی کوچک و محدود هستند ولی نباید دشمنان خود را دست کم بگیریم فراموش نکنید در زمان جنگ جهانی دوم یهودیان از لحاظ جمعیتی کوچکتر و محدودتر از امروز بودند و صاحب کشور و جغرافیایی هم نبودند ولی موفق شدن آمریکا و کشورهای غربی و حتی شوروی سابق را علیه آدولف هیتلر بسیج و متحد کنند و نهایتا" هم متفقین (متحدین یهود بین المللی) پیروز جنگ جهانی شدن ... ایران طی دویست سال گذشته هرگز شروع کننده هیچ جنگی نبوده ولی اگر حمله ای علیه ایران صورت بگیرد قطعا" دفاع جانانه ای خواهیم کرد و آنوقت ضربات مهلکی به دشمنان خود خواهیم زد ...
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      0 0
      ایران باید در اولین فرصت برنامه ریزی کند چند تن از مقامات ارشد نظامی و سیاسی و دانشمندان رژیم صهیونیستی اسرائیل رو ترور کند .. باید پاسخ گستاخی های این رژیم شرور و جاه طلب رو سریعا" داد وگرنه باید منتظر اقدامات تروریستی و خرابکارانه بیشتری از این قوم پلید و شرور باشیم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس