مروری بر اقدامات آژانس انرژی اتمی/هدف سفر گروسی به تهران چیست؟

ابراهیم کارخانه ای ریشه تمام ترورها را در اطلاعات حساسی که دررابطه با دانشمندان از سال ۸۲ در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قراردارد دانست و گفت: آژانس نهادیست که توسط امریکا در غرب مدیریت می شود.

به گزارش مشرق، ابراهیم کارخانه ای، رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم با بیان اینکه نام شهید فخری زاده در رابطه با موضوع هسته ای یک نام شناخته برای سرویس های جاسوسی اسرائیل و موساد است گفت: نام شهید فخری زاده قریب به ۲۰ سال پیش در نخستین کنفرانسی که منافقین در واشنگتن برای افشای برنامه هسته ای ایران تشکیل دادند بیان شد.

وی افزود: نخستین کنفرانس با محوریت فردی به نام جعفرزاده در ۲۱ مردادماه سال۱۳۸۱ برگزار و نام شهید فخزی زاده در آن جلسه مطرح شد، فلذا از آن تاریخ این شهید به عنوان چهره شناخته شده ای برای سازمانهای جاسوسی بوده که دشمنان دنبال این بودند، این مانع بزرگ که باعث پیشرفت برنامه هسته ای و از پایه گذاران هسته ای ایران بود را از میان بردارند.

کارشناس مسائل هسته‌ای با بیان اینکه اسرائیل نمی خواهد هیچ کشوری در منطقه قدرت هسته ای داشته باشد گفت: صدها دانشمند هسته ای در عراق،سوریه و تونس توسط سازمان جاسوسی موساد ترور شدند.

نماینده سابق مجلس بیان کرد: اسرائیل حتی تجهیزات هسته ای عراق، سوریه و سودان را بمباران کرد تا تنها قدرت هسته ای منطقه باشد، اما باید بداند برنامه هسته ای ایران پژوهش محور است و با ترور چند دانشمند هسته ای نمی تواند جلوی برنامه هسته ای ایران را بگیرد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی از سال ۸۸ تا ۹۰ گفت: چهار دانشمند از قله های هسته ای ایران طی دو سال ترور شد چرا که اسرائیل تصور می کرد با زدن قله های هسته ای بتواند قدرت هسته ای ایران را متوقف کند، در حالیکه برخلاف دیگر کشورها که پیشرفت آنها وارداتی است و یا متکی به یک فرد است، در ایران متکی به تحقیق و پژوهش است.

کارخانه ای افزود: برهمین اساس است که بعد از ترور دانشمندان هسته ای، برنامه هسته ای ایران اگر چه براساس برجام پیشرفت برنامه هسته ای متوقف شده است اما آن توانمندی ها همچنان به قدرت و قوت باقی است.

وی با اشاره به ترور شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران گفت: با ترور شهید برنامه موشکی با قدرت بیشتر ادامه پیدا کرد و در حال حاضر هم با ترور فخری زاده، دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی یقینا برنامه ها و راه او توسط تیم تحقیقاتی با قدرت بیشتر ادامه دارد تا انتقام خون شهید با شکوفایی برنامه های هسته ای اش باور شود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس نهم تاکید کرد: ترورها نمی تواند خللی در پیشرفت برنامه های ایران در هیچ عرصه ای وارد کند.

کارخانه ای ریشه تمام ترورها را در اطلاعات حساسی که در رابطه با دانشمندان از سال ۸۲ در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قراردارد دانست و گفت: آژانس نهادی است که توسط امریکا در غرب مدیریت می شود و در جهت برنامه ها و مطامع آنها قدم برمی دارد، و به عنوان یک نهاد جاسوسی در کشور عمل می کند.

منبع: دانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    سیستم ایجاد شده توسط غرب وحشی ، آژانس بین المللی انرژی اتمی را ایجاد کرده و مدیریت پشت پرده آن به دست آمریکاست که بمب اتمی بر سر مردم ژاپن انداخت و کشور ما که سالهاست عضو این آژانس شده ، بایستی دستاوردهای خود را تعطیل و معدوم کند ولی رژیم کودک کش صهیونیستی و اشغالگر قدس نه تنها عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی نیست ،بلکه علاوه بر دارا بودن سایت های اتمی ، مجهز به بمبهای اتمی نیز می باشد و این آژانس بین المللی انرژی اتمی با کمال بی شرمی مشخصات تجهیزات و فهرست اسامی دانشمندان ما را به صهیونیستها تقدیم کرده و این رژیم جعلی صهیونیستی ، علاوه بر دانشمندان ما ، دانشمندان عراق و سوریه و مصر و امثالهم را به شهادت می رساند. با این وصف آیا این ساده لوحانه نیست که عناصری در داخل کشور، دل به این سیستم غربی بسته و از این دشمنان پلید انتظار همکاری داشته باشند ؟!. آیا ممکن است که این سیستم شیطانی عواملی در داخل نداشته باشد؟!. عقب نشینی یعنی سقوط !.
  • یک ترک IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    2 0
    متاسفم به آژانس جاسوسی اجازه دو ماهه برای تمدید ماموریتش داده اند باید جاسوسی هسته ای پایان یابد
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 0
    مثل کرونا که در مدت کوتاهی عالم گیر شد سازمان جاسوسی بودن آژانس هم باید هر چه زودتر یک تابو بدای مردم دنیا و کشورهایشان بشود.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    در آژانس بین المللی اتمی..تعدادی..وابسته وگرفتار دنیای فانی خودشان هستند...انسانیت برایشان. معنا و تعریف ندارد..تا کنون با آبروی آژانس بازی کردند..اوف بر شما..
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    علت اصلی برای ممانعت از اتمی شدن ایران در غرب وجود دارد بخاطر جلوگیری از نفوذ امریکا بطرف چین و روسیه است. با تخریب سوریه و عراق امریکا ار طریق دریای مدیترانه ( اسرائیل) در نظر دارد ایران را تحت نفوذ خود قرار دهد و راه را برای دستیابی و فشار به روسیه و چین هموار سازد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس