توضیحات احسان علیخانی درباره توقف «عصر جدید» - کراپ‌شده

تهیه کننده و مجری مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» درباره توقف تولید این برنامه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، احسان علیخانی به همراه داوران عصر جدید در گفت وگویی اینترنتی درباره سرنوشت «عصر جدید» توضیحاتی را ارائه کردند.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این گفت و گو علیخانی به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: این روزها شرایط سختی را سپری می کنیم و برخی از مردم در پی ابتلا به این بیماری عزادار شده اند. ما هم مانند خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجرا هستیم. این روزها ما در تهران و سر کار هستیم اما نه مثل قبل و تقریبا همه این شرایط را درک می کنند.

وی ادامه داد: البته برخی هنوز کرونا را باور ندارند و این برای ما شگفت انگیز و عجیب است! آنهایی که اهل تفکر هستند، متوجه هستند که با یک اتفاق جهان گیر روبرو هستیم که کنترل هم نشد.

در بخش دیگر این گفت و گو آریا عظیمی نژاد در پاسخ به سوال علیخانی که آیا با این شرایط می توانستیم برنامه را ضبط کنیم؟ پاسخ داد: قطعا نمی توانستیم. چون خود ما بدون تماشاگر حدود ۳۰۰ نفر هستیم که شرایط را سخت و دشوار می کند. در مقطعی هم که عده ای تعدیل شدند، باز هم حدود ۲۰۰ نفر در برنامه حضور داشتند.

پس از آن علیخانی ادامه داد: تقریبا ۹۰ درصد از شرکت کنندگان از شهرهای دیگر به برنامه می آیند و آنها خانواده دارند و همچنین ما گروه های پر تعداد هم داریم. به عنوان مثال گروهی داریم که ۶۰ نفر عضو دارد و حداقل هم باید ۲ روز در تهران باشند و تمرین کنند و حتی در این میان خانواده شان هم درگیر شوند. در حال حاضر برخی برنامه های تلویزیونی در حال تولید هستند اما حتما گروه های کوچکی دارند ولی ما اگر بخواهیم ضبط کنیم، حداقل ۵۰ نفر درگیر می شوند که کار را سخت می کند.

پس از آن امین حیایی نیز ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و مخصوصا هنرمندان، گفت: در این روزهای کرونایی تنها را همین صبوری کردن است و اینکه منتظر باشیم تا واکسن واقعی به دستمان برسد.

به گزارش مشرق، علیخانی در بخش دیگر این گفت  وگو درباره تولید ادامه «عصر جدید» توضیح داد: برای من به عنوان تهیه کننده بهتر بود که کار را تولید کنیم ولی چون از مهر ۹۸ برنامه را آغاز کردیم و ۱۸ ماه هم درگیر بودیم، نمی دانستیم که کار کی به پایان می رسد و امیدوارم اگر خدا کمک کند بتوانیم تا نوروز ۱۴۰۰ آن را به پایان برسانیم. ضمن اینکه ما در این کار درگیر هزینه های کمرشکنی هستیم. ۹۰ درصد شرکت کنندگان برنامه از شهرستان می آیند و نمی توانند با ماسک تمرین کنند. خانواده درگیر بودند و منع تردد هم وجود داشت وگرنه ما دوست داریم کار را زودتر آغاز کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    1 2
    ممنون عالی بود
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    خسته نباشید هر زمان که شروع بشه ، مشتاقانه و در عین حال صبورانه منتظریم عالللللللللللی هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس