کد خبر 1150567
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
اعلام زمان انتخابات باشگاه بارسلونا/ فرصت یک هفته‌ای رئیس جدید برای مذاکره با مسی

زمان دقیق انتخابات پیش روی ریاست باشگاه بارسلونا مشخص و اعلام شد.

به گزارش مشرق،‌ باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد زمان برگزاری انتخابات پیش روی ریاست باشگاه در تاریخ 24 ژانویه (5 بهمن) خواهد بود. این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه بارسلونا تنها یک هفته فرصت دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با لیونل مسی برای تمدید قراردادش به توافق برسد، در غیر اینصورت این فوق‌ستاره آرژانتینی در ماه ژانویه می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

بیشتر بخوانید:

لاپورتا کاندیدای ریاست بارسلونا شد

خوسپ ماریا بارتومئو اخیراً پس از برگزاری جلسه‌ای اضطراری با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا، در حالی که پنج ماه به پایان دوران ریاستش بر این باشگاه کاتالونیایی مانده بود از سمت ریاست این باشگاه استعفا کرد. در ادامه کارلس توسکتس به‌عنوان رئیس موقت این باشگاه تا انتخابات بعدی باشگاه معرفی شد.

در حال حاضر خوان لاپورتا، جوردی فاره، تونی فریکسا، لوئیس فرناندس آلا، آگوستی بندیتو، پره ریرا و ویکتور فونت کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هستند که گفته می‌شود فونت شانس بیشتری نسبت به بقیه برای پیروزی در این انتخابات دارد.

طبق اعلام باشگاه بارسلونا، کمپین انتخاباتی هم از تاریخ 15 ژانویه (26 دی) آغاز و تا روز انتخابات یعنی 22 ژانویه (5 بهمن) ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس