کد خبر 1150207
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های ایران ارقام، پتروشیمی شازند و سایر اشخاص بورس انرژی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بانک دی و پتروشیمی تندگوویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۳۶هزار و ۴۲۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۲۷هزار و ۱۹۹واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۱۶میلیارد و ۴۷۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۶هزار و ۲۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۷۵۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار سهام

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران ارقام، پتروشیمی شازند و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، پارس خزر و لبنیات پاک بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۹۸۲میلیارد تومان در ۹۰۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۲۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۲۶۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، پتروشیمی تندگوویان و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و کشت و صنعت شریف‌آباد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس