کد خبر 1150234
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
شرایط بازار سرمایه عامل فروش نرفتن سهام عدالت

شاخص کل بورس در معاملات امروز دوشنبه ۱۰ آذرماه با بیش از ۳۸ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با ۶۹۴۲ واحد رشد به عدد ۴۱۷ هزار واحدی رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز (دوشنبه ۱۰ آذر) شاخص کل بورس در سومین روز کاری خود در هفته جاری همانند روز گذشته با افزایش تقاضا و جهش قیمت در اکثر نمادها و در ادامه روند صعودی روزهای گذشته با رشد آغاز به کار کرد و پس از چهار ماه وارد فاز گاوی شد و در انتها شاخص کل با ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۳۴ واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نکات مهمی که سهامداران عدالت باید بدانند

نمادهای شستا، خودرو، شپنا، فولاد، وتجارت، برکت، و سیتا از پر تراکنش‌های بازار بودند. همچنین نماد های فارس، فولاد، شستا، تاپیکو و کگل بیش‌ترین تأثیر مثبت را بر روند حرکت شاخص گذاشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۹۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته  ۲۱۲ هزار و ۹۰۲ تومان افزایش یافت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته ۱.۹ درصد رشد داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۸۱۴ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با  رشد ۵.۴۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۰ هزار و ۵۴۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۲۰ هزار و ۸۳۰ تومان معامله شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس