کد خبر 1149947
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
شهادت سردار مدافع حرم علیرضا رضایی - کراپ‌شده

جانباز شهید حاج علیرضا رضایی زارعی از ایثارگران و مدافعان حرم ساکن شهر چهاردانگه دعوت حق را لبیک گفت و به جمع یاران شهید و فرمانده خود سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی پیوست.

به گزارش مشرق، سردار جانباز شهید حاج علیرضا رضایی از ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم ساکن شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در اثر عارضه شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار بزرگ اسلام شهید رضایی که متولد سال ۱۳۴۱ بود، پس از دوران دفاع مقدس در مبارزه با تروریست‌های داعشی برای دفاع از حرمین شریفین اهل بیت(س) راهی جبهه‌های نبرد با کفار و نفاق شد و در کنار یاران و هم‌رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر و در مقابله با نیروهای داعش و تکفیری به مقابله پرداخت.

شهید رضایی که سال‌ها مسؤولیت ستاد نمازجمعه شهر چهاردانگه را بر عهده داشت، پس از شکست تروریست‌های داعشی به عنوان خادم اهل بیت در حرمین حضرت رقیه(س) و حضرت زینب(س) خدمت می‌کرد، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در اثر عارضه شیمیایی، در آخرین روزهای عمر با برکت خود در حین انجام مأموریت در دفاع از حرم اهل بیت(س) در اثر بیماری و در نبرد با ویروس منحوس کرونا دعوت حق را اجابت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بنا بر گزارشات رسیده و اعلام نزدیکان خانواده شهید، حکم شهادت سردار حاج علیرضا رضایی توسط سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس امروز به خانواده این شهید تقدیم شد.

در پی شهادت یار دیرین و هم‌رزم سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، حجت الاسلام گلوردی امام جمعه چهاردانگه، فرمانده سپاه ناحیه امام جعفر صادق(ع) چهاردانگه، فرماندار شهرستان اسلامشهر، رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه، مقامات و شخصیت‌های سیاسی و علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری شهرستان اسلامشهر و بخش چهاردانگه با صدور اطلاعیه و پیام تسلیت و نصب بنر، شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر و یادگار جبهه‌های دفاع مقدس سردار شهیدحاج علیرضا رضایی را تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت کردند.

از شهیدسردار حاج میرزایی ۲ فرزند دختر به یادگار مانده تا در کنار مادر ادامه‌دهنده راه پر خیر و برکت این شهید والامقام باشند.

بنابر اعلام خانواده شهید رضایی پیکر مطهر این شهید ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه سال جاری در گلزار شهدای امامزاده عباس( ع) شهر چهاردانگه تشییع و در جوار دیگر هم‌رزمان شهید آرام خواهد گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد علی IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    36 5
    روحش شاد و قرین ارواح قدسی معصومین علیهم السلام
  • FR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    26 6
    روحت شاد و با سید شباب اهل جنت آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشور باد
  • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    17 2
    دوستم بود خیلی با معرفت،کاردان و مدیر،خدا رحمتش کند
  • رضا IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    16 2
    درود خداونده به سرداران شهید باد امین
  • شهید IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    17 2
    خدا رحمتش کنه
  • مرضیه سادات گونه IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    شهید رضایی شهادت گواری وجودتان والاترین مرتبه جایگاهتان انشالله شما بهترین مدافع بهترین همسر و پدر بودید بسیار مهربان و با گذشت بزرگوار روحت غرق در آرامش
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    روحشان شاد تاقبل از ورود به سپاه با شروع جنگ نیروی جنگهای ناننطم در دهلاویه درزمان محاصره آبادان درآبادان ودر اتفاعات کردستان در سال ۶۰ حضور داشتند۰۰۰
  • مصطفی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    روحت شاد فرمانده شجاع مدیر و کاردان بود
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    عمو جان انقدر زود نباید میرفتی جات همیشه خالیه
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    روحت شاد و شهادتت مبارک مرد خدا
  • ارمغان IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    روحشان شاد و نامشان گرامی ان شاءالله خود حضرت زینب سلام الله علیها و رقیه سلام الله علیها سر سفرشون مهمونشون کنن.
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    روحش شاد وانشاالله سرسفره امام حسین ع قرار بگیرد واجرش با امام زمان عج باشد وخداوند به خانواده اش صبر عنایت بفرماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس