کد خبر 1149869
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی هاون مدیا با انتشار فیلمی درباره آزادی بیان در غرب نوشت: اسم این کمدین دیودونه است اون فکر کرد کشورش فرانسه آزادی بیان داره و طنزهایی در مورد آمریکا، صهیونیستها و هولوکاست ساخت اما هر بار با زندان و جرایم چند هزار یورویی مواجه شد و فعالیتش برای همیشه در فضای مجازی ممنوع شد.

آزادی بیان غربی یعنی آزادی چیزهایی که اونا میخوان و میگن


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    6 0
    آزادی بیان غربی یعنی حرفهایی بزنی که دلخواه آنها یاشه ولا غیر
  • حقدوست IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 0
    ازادی بیان غربی یعنی دقیقا همان چیزهایی که انان میخاهند و همان چارچوبی که برایش تعیین کردند و اگر کسی جز این باشد قطعا زندان میرود اما یکی از راه های اصلی غرب برای خفه کردن مردم و به دلخواه کردن انها همین تحریم است کاری میکنند نه شغل داشته باشی و نه پول و درامد و مجبورت میکنند یا ساکت شوی یا به نفعشان حرف بزنی و اگر زیادی سرسخت باشی جرمت انقدر سنگین میشود که یا مخفیان و بی صدا به مرگ به ظاهر طبیعی میمیری یا با فریبی تبلیغاتی تبدیل به تروریست میشوی و حکم مرگت به عنوان تروریست داخلی امضا میشود ، در غرب به همین راحتی ازادی بیان را اجرا میکنند به تحریم هم عادت دارند جزو فرهنگشان است مثل فسادهای اخلاقی که فرهنگشان بوده و هست و ربطی به ازادی دادن ندارد و اگر ازادی داشتند به جای فاسد بودن میتوانستند مذهبی و محجبه باشند که نشدنی است زیرا محجبه بودن جزو ازادی و فرهنگ انان نیست اما لخت شدن و فساد کاری عادی و ازادی و فرهنگی پسندیده ، تازه به مذهبی و محجبه که لخت شود و ضد دین و مذهب عمل کند به اسم ازادی جایزه و اسکارها میدهند
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    4 1
    اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا آآآآآآآآآآآآآآزادی بیان در غرب دروغی بزرگه. یه مثال ساده براتون میگم .کافیه به همجنسبازی علنی تذکر کوچیکی بدی ، آنا از کار بیکار میشی . دروووووووووغ محض . امیدوارم مردم سطح آگاهیشون رو بالا ببرن و فکر نکنن اونجا میتونن اخلاق مدار بمونن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس