نتانیاهو منتظر کیفر ترور فخری‌زاده باشد/برنامه موشکی مختل نمی‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید منتظر کیفر ترور «محسن فخری‌زاده» باشد، گفت: ترور شهید فخری‌زاده خللی به برنامه هسته‌ای و موشکی ایران وارد نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با اینکه آیا می‌توان ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران را ناشی از ارائه اطلاعات دانشمندان کشور در مجامع بین المللی و تبعات سنگین اعتماد به غرب دانست؟، اظهار داشت: واقعا مصیبت سنگینی با ترور دکتر فخری‌زاده توسط صهیونیست‌ها به ملت عزیز ایران وارد شد. واقع مسأله این است که ترور این اندیشمند بزرگ ناشی از لو رفتن وجود چنین شخصیتی در نظام جمهوری اسلامی است. حالا اینکه این اطلاعات چگونه لو رفته است برای من روشن نیست.

بیشتر بخوانید:

رد پای آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده

وی افزود: آنچه اهمیت دارد اینکه باید چنین نیروهایی به شدت حفظ شوند و وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و اطلاعات سپاه از این افراد مراقبت کنند.

بیشتر بخوانید:

اسرائیل فخری‌زاده را ترور کرده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته نیروهای امنیتی خیلی قدرتمند هستند و توانستند از موارد متعددی از سوء قصدها جلوگیری کنند اما به هر حال این اتفاق ناگوار رخ داده است و نتانیاهو باید منتظر کیفر این عمل باشد.

مصباحی مقدم در رابطه با تاثیر ترور فخری‌زاده در برنامه موشکی و هسته‌ای ایران، تصریح کرد: ترور این دانشمند ایرانی در زمینه خلل به برنامه هسته‌ای و موشکی ایران با توجه به تعداد دانشمندان ما در عرصه هسته‌ای و موشکی جای نگرانی ندارد. مگر ما شهید تهرانی مقدم و از سوی دیگر شهدای هسته‌ای را نداشتیم؟

وی گفت: ما بزرگان زیادی امثال این‌ها را از دست دادیم اما دوستان، همکاران و سایر دانشمندان این عرصه‌ها توانستند راه آنها را ادامه دهند و ضایعات ناشی از فقدانشان را کاهش دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    اگه شخصیتهای اصلاح طلب مساعدت نمی کردن، این کار محال بود.
  • Fatemeh IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    ......
  • رضا IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ميدونى چطورى اين شهيد بزرگوار لو رفت حاجى اقا ؟! وقتى كه توى روز روشن و جلو چشم مسولين چند كاميون اسناد هسته اى مون رو غارت كردند و به اسرائيل بردند !
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      0 0
      از کجا میدونی بردن؟
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    0 0
    شما پالس ندید دشمن جرات کاری نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس