کد خبر 1149237
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

گروه هنری چاپ نفیس یک شرکت دانش بنیاد با بهرگیری از نیروهای جوان پا به عرصه صنعت چاپ نهاده است. تیم فعال در چاپ نفیس با بهره گیری از تیم متخصص و حرفه در امر بازاریابی و نیازسنجی بازار به همراه یک تیم حرفه ای کدنویسی و پشتیبانی سایت براساس نیاز و کمبودهای بازار در سال های اخیر به صنعت چاپ ورود کرده است.

چاپ نفیس سعی کرده است در این سال ها نقص و ضعف هایی که صنعت چاپ چه از لحاظ سرعت العمل و عملکرد کیفیت ضعف هایی داشته است سعی کرد براساس تیم حرفه ای بازار سنجی مشکلات موجود در این بازار را براساس یک سایت حرفه ای و خوب برطرف بکند.

ما در چاپ نفیس براین باور بودیم وجود یک شرکت وسیع در عرصه چاپ نیاز روز بازار هر مشتری می باشد. به گونه ای که یک نفر با مراجعه به یک مرکز به راحتی بتواند هر نوع خدماتی چاپی با تنوع و قیمت های متفاوت نیاز خودش را تامین بکند.

تقسیم بندی هایی در عرصه چاپ بصورت دسته بندی های مشخص برای ارتباط راحت تر مشتری با نیاز خود شروع به راه اندازی و برنامه نویسی سایت کردیم.

ما در گروه هنری چاپ نفیس صنعت چاپ را به سه قسمت چاپ افست ، چاپ دیجیتال و چاپ سابلیمیشن تقسیم بندی کردیم.

در چاپ افست خدمات متنوع بر اساس سایز ، جنس ، روز و قیمت ها تقسیم بندی کردیم. چاپ افست به بخش های متنوعی همچون چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل ، چاپ فاکتور ، چاپ پوستر ، چاپ سربرگ ، چاپ پاکت ، چاپ لیوان کاغذی و سایر موارد دیگر تقسیم بندی شده است که به اختصار به یکی از این موارد که چاپ کارت ویزیت می باشد توضیحاتی را برای شما بیان میکنیم

چاپ کارت ویزیت

در بخش چاپ کارت ویزیت تنوع های مختلفی در سایز و اندازه و طرح و جنس های متنوعی در سایت دسته بندی و بروز رسانی شده است. از نازل ترین قیمت ها همچون سلفون های مات و براق گرفته تا یکسری کارت ویزیت های مدیریتی مانند پی وی سی ها در گرماژ مختلف تقسیم بندی شده است. در بعضی از موارد یکسری کارت ویزیت ها براساس زمان بندی های متفاوت با قیمت های متنوع درون سایت درج شده است. در خصوص سایز بندی کارت ویزیت ها هم بصورت دایره ای مربع و حتی برش های خاص در سایز های مختلف امکان سفارش دهی برای مشتریان وجود دارد و هر کس به راحتی می تواند از بین بیش از 50 مدل کارت ویزیت به راحتی یک مدل را با سلیقه خود انتخاب بکند.

دسته بندی دوم چاپ دیجیتال می باشد که سعی کردیم تمرکز اصلی خودمان را در این بخش به چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی قرار بدهیم. موارد دیگری در چاپ دیجیتال هم فعال می باشد مانند چاپ بنر ، چاپ پوستر دیواری و سایر خدمات که در حال بروز رسانی و توسعه در این بخش می باشد.

چاپ عکس روی شاسی

ما در چاپ نفیس سعی کردیم تنوع بسیار زیادی به این بخش بدهیم و تمرکز بسیار زیادی روی چاپ عکس قرار دادیم. چاپ عکس شامل سه نوع کاغذ عکس مانند لاستر مات/براق ، سیلک و متالیک می باشد که توضیحاتی در خصوص تفاوت بین این کاغذ ها در سایت چاپ نفیس بطور کامل ارائه شده است. شاسی هایی در سایز های متفاوت 8 ، 16 و 30 میل وجود دارد که مشتری به راحتی می تواند هر یک از این مواردی را که بخواد انتخاب بکند. در این بخش خدمات جانبی همچون چاپ مکعب ، چاپ پازل نیز اضافه شده است که چشم هر بیننده ای را به خودش جلب می کند.

در بخش سابلیمیشن که شروع این استارتاپ گروه هنری چاپ نفیس با آن بوده است در خود تنوع زیادی را اختصاص داده است. چاپ تیشرت، چاپ لیوان ، چاپ سویشرت ، چاپ شال ، چاپ پدموس ، چاپ پازل و در نهایت چاپ کلاه می باشد.

چاپ تیشرت

چاپ روی تیشرت از پررونق ترین و با اهمیت ترین خدمات گروه هنری چاپ نفیس می باشد  زیرا تنوع بسیار بالایی در این بخش در سایز و طرح و اندازه های مختلف وجود دارد.

افراد مشغول فعالیت در بخش چاپ تیشرت از مهارت بسیار بالایی در این بخش برخوردار هستند و طرح های زیادی در این بخش متناسب با نیاز مصرف کنند و خواست مشتری روی تیشرت چاپ صورت می گیرد. تنوع محصول و سایز و حتی تنوع چاپ یکی از نکات بسیار با اهمیت در چاپ تیشرت نفیس می باشد که خدمات آن را نسبت به سایر همکاران در حوزه چاپ روی تیشرت در حال فعالیت می باشند متمایز کرده است.

ما در چاپ نفیس سعی کردیم همه نکاتی که سبب افزایش و بالابردن کیفیت در حوزه چاپ می شود را با نهایت دقت و بررسی بازار بسنجیم و متناسب با نیاز بازار و مصرف کننده یک شرکت قوی در عرصه چاپ بصورت آنلاین راه اندازی بکنیم و امیدوار هستیم که مشتریان عزیز ما از خدمات متنوع و با کیفیت در چاپ نفیس نهایت بهره را ببرند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه چاپ نفیس

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ساعت کاری مجموعه چاپ متین شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر و پنجشنبه‌ها تا ساعت ۱۴ است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر پاسخگویی به سوالات شما می‌باشیم.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس