افزایش سطح آماده‌باش نیروهای آمریکایی در منطقه در پی ترور شهید فخری زاده

منابع خبری از افزایش سطح آماده باش نیروهای آمریکایی در منطقه پس از جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، به دنبال ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای برجسته ایران، نیروهای آمریکایی سطح آماده باش خود را در منطقه ارتقا داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا از بررسی ترور دانشمند هسته‌ای ایران خبر داد

خبرنگار المیادین در این رابطه گزارش داد که وزارت دفاع آمریکا با ارتقای سطح آماده باش خود در منطقه، تدابیر پیشگیرانه‌ای را در پی ترور فخری زاده اتخاذ کرده است.

بعد از ظهر جمعه عناصر تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید:

تفاوت ترور دانشمندان هسته‌ای قبل و بعد از برجام چیست؟

در پی شهادت این دانشمند برجسته و پاسدار رشید انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد: انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قریشی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 0
    اینجا آماده باش کمی جواب بدهد با کمینگاه الهی در قیامت چه می کنید؟... شما که تمام پرونده تاریخ 400 ساله تان پر است از جنایت و کشتار و اشغالگری و نسل کشی ... مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل (منافقین 80 ساله ارزش نفرین هم ندارند، این بدبختها همینکه در کمپ زلزله زده آلبانی زندگی سگی می گذرانند یعنی از مرگ بدتر)
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    زنده باد غیرت وشرف مرگ بربی غیرتان بی شرف
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    اگر دقت کنید این سطح آماده باش از چند روز قبل از این ترور آغاز شده بود این یعنی آنها خیلی با برنامه دارند جلو می آیند آن وقت اینجا عده ای منتظرند بایدن بیاید بلکه اوضاع بهتر شود،آنها دارند کار خودشان را می کنند وعواملشان در داخل هم ملت را سرگرم می کنند که فعلا خبری نیست باشید بایدن می آید مذاکره می کنیم اوضاعتان خوب می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس