کد خبر 1149117
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
واکنش سازمان ملل به ترور دانشمند هسته ای ایران

دبیرکل سازمان ملل متحد به ترور «محسن فخری زاده» واکنش نشان داده و به درخواست از تمام طرف ها برای جلوگیری از افزایش تنش ها بسنده کرد!

به گزارش مشرق، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به ترور روز جمعه محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داده و خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها شد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت ترور دانشمندان هسته‌ای قبل و بعد از برجام چیست؟

بر اساس این گزارش، «فرحان حق» سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: ما گزارشاتی درباره ترور یک دانشمند هسته‌ای ایران در اطراف تهران دریافت کردیم، ما خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها و جلوگیری از هرگونه اقدامی هستیم که موجب تشدید تنشها در منطقه می‌شود.

ببینید:

فیلم/ اشک‌های همسر شهید علیمحمدی هنگام صحبت درباره ترور شهید فخری‌زاده

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.

متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیا ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 0
    بیشرفای نوچه پادو صهیونیست.اگه محکوم میکردن جای تعجب داشت
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    تو خفه شو
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    8 0
    محکوم نکرده یعنی تایید کرده و گفته فقط ایران نباید واکنش نشان بده اینها که کافر هستند و تکلیف ما باهاشون مشخصه ولی لعنت خدا بر منافقان و ابوموسی ها که هر چه اسلام و ایران ضربه خورد از اینها خورد
  • مجتبی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 0
    ما نیز خواهان نابودی سازمان تروریستی ملل(یکی از شعب سیا) هستیم...
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 0
    یک وقت نکنه سازمان ملل رژیم صهیونیستی را محکوم بکند! منظورشون اینه حالا که رژیم نامشروع و تروریست صهیونیستی دانشمند شما را ترور کرده اشکال نداره ، شما بیخیال بشید. آبنبات قضیه هم مذاکره و رفع تحریم ها.
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 0
    ببند دهنتو گوترش
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خفه شو مردک از کدوم خویشتن داری میگی در برابر رژیم اسرائیل نباید خویشتن داری کرد بلکه موساد و تل آویو را باید زد تا درسی عبرت براشون باشه
  • DE ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با خویشتنداری و عدم مقابله به مثل باز باید شاهد ترور ده ها دانشمند ایرانی عزیز دیگه ای باشیم که به خیل شهدا می پیونده! این نوع خویشتنداری ایا عاقلانه هستش؟ خاک برسرت با این نسخه پیجیدنت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس