کیومرث نیازآذری توسط حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه دستگیر شد/ مشارکت در قاچاق دو تن طلا؛ اتهام پدر متهم فراری پرونده اکبر طبری/ هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری در روز تنفیذ انتخابات ۸۸ میهمان چه کسی بودند؟

فرزند کیومرث نیاز آذری، مصطفی نیازآذری، متهم ردیف پنجم پرونده اکبری طبری است که پس از دستگیری طبری از کشور خارج شد.

به گزارش مشرق، روز گذشته، 6 آذر ماه، در ادامه اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با اژدهای هفت سر فساد کیومرث نیاز آذری به اتهام مشارکت در قاچاق حدود ۲ تن طلا توسط حفاظت اطلاعات قوه قضائیه دستگیر شد. اتهام وی مشارکت در قاچاق دو تن طلا عنوان شده است. اما نیازآذری که بود که با دستگیری او دوباره نام برخی از سیاستمداران کهنه‌کار بر سر زبان‌ها افتاده است؟!

کیومرث نیاز آذری از زمان تاسیس وزارت اطلاعات تا سال ۸۵ ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را بر عهده داشت. وی پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت ده سال بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد مازندران تکیه زد و در نهایت با آمدن علی‌اکبر ولایتی به این دانشگاه ( سال 95)  برکنار شد.

لازم به ذکر است فرزند کیومرث نیاز آذری، مصطفی نیازآذری، متهم ردیف پنجم پرونده اکبری طبری است که پس از دستگیری طبری از کشور خارج شد. او به مشارکت در تشکیل شبکه در امر ارتشاء و پرداخت رشوه به اکبر طبری به میزان ۵ قطعه زمین در بابلسر متهم است.

همچنین کیومرث نیازآذری پسرعموی حسین نیاز آذری یکی از نمایندگان شهر بابل هم در مجلس نهم و هم در مجلس دهم می‌باشد.

گفته می شود مصطفی نیاز آذری به پشتوانه پدرش، کیومرث نیاز آذری، از رانت‌های مختلف اقتصادی بهره‌مند شده است و البته شایان ذکر است که خاندان نیازآذری بخش بزرگی از ییلاقات بندپی سوادکوه و بندپی شرقی بابل را به غنیمت گرفتند.

ارتباط کیومرث نیازآذری با فاضل لاریجانی!

وحید شورابی، مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته بود: کاملا تصادفی! در زمان ریاست کیومرث نیازآذری بر دانشگاه آزاد مازندران، فاضل لاریجانی به عنوان رئیس واحد آمل زیر نظر نیازی آذری فعالیت میکرد!

کیومرث نیازآذری

رابطه نزدیک کیومرث نیازآذری با هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری

بعد  از انتخابات سال 88 و شکست تاریخی میرحسین موسوی که از حمایت‌های تمام و کمال رئیس‌ دولت اصلاحات و مرحوم هاشمی رفسنجانی برخوردار بود، در زمان برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب، مرحوم هاشمی برای اینکه در این دو مراسم حضور نداشته باشد به شهرهای شمالی سفر می‌کند. کیومرث نیازآذری کسی بود که از ابتدا تا انتهای سفر در کنار مرحوم هاشمی حضور داشت. 

بخشی از گزارشی که به سفر پرحاشیه مرحوم هاشمی پرداخته بود به خوبی عمق رابطه نیازآذری با رئیس دولت سازندگی را نشان می‌دهد: «حاج آقا در منطقه‌ی کوهستانی لفور به دهکده‌ی «اسب‌خنی» پای می‌گذارد. اسب‌خنی، روستای کوهستانی قبیله‌ی رئیس سابق اطلاعات مازندران، کیومرث نیازآذری (رئیس دانشگاه‌ آزاد کنونی ساری) است. کیومرث، حاج آقا را به «درزی کلا» می‌برد و به افتخار او میزبانی ناهار را ترتیب می‌دهد و به این ترتیب، آیین تنفیذ سپری می‌شود. تحلیف که فرا می‌رسد گروه حاج آقا منطقه‌ی کوهستانی رجه در بابل را به قصد منطقه‌ی لاویج چمستان در شهرستان نور ترک می‌کند. توقف چهار، پنچ ساعتی در اینجا، انسان را از اخبار مراسمات ملی تهران دور می‌کند. حاج آقا ناهار را در دامنه‌ی ارتفاعات برخوردار از چشمه‌های آب گرم صرف می‌کند و ساعاتی بعد، دوباره به آسایشگاه کوهستانی بابل مراجعت می‌کند.»

حمید رسایی نیز در کانال تلگرامی خود پیرامون ارتباط نیازآذری با هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری نوشت: ارتباط تنگاتنگ نیاز آذری با ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی و حضور آنها در ویلای روستای خلیل کلای نیاز آذری مسئله پنهانی نیست؛ از جمله وقتی ناطق و هاشمی در ایام فتنه سال ۸۸ با غیبت در مراسم تحلیف بیت رهبری به آن ویلا می‌روند. ارتباط اکبر طبری با خانواده نیاز آذری و رشوه‌های اخذ شده بابت رهایی فرزند متخلف نیاز آذری، بخش کوچک این ماجرا می‌باشد.

نقش مصطفی نیازآذری فرزند کیومرث نیاز آذری در پرونده طبری

در جریان پرونده معاونت اجرایی  سابق حوزه ریاست قوه‌قضائیه، یکی از متهمان کلان اقتصادی که پرونده او با اعمال نفوذ طبری بسته شد، مصطفی نیاز آذری فرزند کیومرث نیازآذری است که به طور غیرقانونی از کشور متواری شد.

مصطفی نیازآذری

مصطفی نیازآذری از عناصر اصلی ارتشاء در شبکه اکبر طبری است که با تشکیل ۱۰ شرکت صوری در داخل و خارج از کشور با نفوذ در بستر قضایی و بانکی کشور و با فاکتورسازی و ثبت سفارش‌های صوری اقدام به خروج ارز از کشور کرده و از این طریق به اموال نامشروع زیادی نیز دست پیدا کرده است.

مصطفی نیاز آذری در تاریخ ۲۷ دی سال ۹۰ به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور بازداشت شد؛ اما علیرغم اعترافات صریح وی با دخالت و اعمال نفوذ اکبر طبری حکم برائت او در برخی از عناوین اتهامی صادر و در برخی عناوین اتهامی دیگر نیز مسکوت ماند. 

رسول قهرمانی، نماینده دادستان در پرونده طبری، پیرامون ارتباطات مصطفی نیازآذری و طبری گفته است: «فرار مصطفی نیاز آذری در قبال رشوه‌ای است که اکبر طبری از او گرفته است که قریب به ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال در بابلسر است.

اهدای ویلایی با این ارزش در قبال کارسازی پرونده وی بوده و سعی کرده اسناد نقل و انتقال آن نیز با پوشش‌هایی انجام گیرد که هیچ اسمی از مصطفی نیاز آذری و اکبر طبری وجود نداشته باشد. بلکه با واسطه بهرام حیدری فر به همسر اکبر طبری منتقل شد که این اقدام با تبانی یکی از سردفتران تهران و با وکالت نامه جعلی صورت گرفت، به طوری که اکبر طبری به جای همسر خود اثر انگشت زد.

این ویلا با نظر اکبر طبری و صرف هزینه‌ها از سوی مصطفی نیاز آذری ساخته می‌شود. اکبر طبری به منظور این که در مراجعات خود به ویلای مذکور از سوی سرایدار شناسایی نشود، خود را حسین معرفی می‌نموده است.

ملک در زمان واگذاری کاربری زراعی داشته، اما اگر زراعی بوده چرا در این ملک ویلای لوکس ساخته شد که این یک جرم دیگر است و بر اساس کدام مجوز بوده است؟

ما اسناد را بررسی کردیم و در دفاتر نیاز آذری هاردی با اطلاعات خوبی به دست آوردیم. در اسناد مالی نیاز آذری پرونده‌ای در خصوص طبری وجود دارد. حساب چک‌ها را درآوردیم که گفتند وصول کردیم و داده‌ایم به متهم طبری. پول‌ها را به صورت نقدی به متهم طبری در دفترش تحویل می‌دادیم و همه چک‌ها وصول شده است.

متهم طبری سال ۸۹ یک میلیارد به نیاز آذری می‌دهد که همان نیز مظنون به پولشویی است. 

۵۰۰ میلیارد تومان ملک در پرونده نیاز آذری وجود دارد. او ۳ هزار سند به نام دیگران داشته است. تا الان نیاز آذری ۱۷۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

براساس اخبار غیررسمی مصطفی نیازآذری همان جعبه سیاه پرونده طبری است که اکنون در بهترین نقطه ونکوور کانادا خانه‌ای به ارزش 10 میلیون دلار خریداری کرده و کلیکسیونی از بهترین موتورها و اتوموبیبل‌ها را در پارکینگ خانه خود جای داده است.

حال باید دید در ادامه برخورد با اژدهای هفت‌سر فساد، چه افراد دیگری که در این پرونده‌های فساد دست داشته‌اند به میز محاکمه کشیده می‌شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 233
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 154
  • abbas313s IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    176 6
    ۲تن طلا؟؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟ خدا وکیلی دو تن رو چجوری رد کرده؟ بقران ک اگ رانت و فساد دولتی همراش نبود یک دهم اینم میتونست قاچاق کنه اعدام حداااقل مجازات این و همداستای داخلیشه امسال این لقمه نجسان ک مملکت ابن روزشه
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      132 4
      اینجور که معلومه وحید مظلومین همون سلطان سکه پارسال انگشت کوچیکه این قاچاقچی هم نمیشد اونو که اعدام کردن ببینیم با این چی کار میکنن
    • نیاز آذری IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      52 6
      مثل آب خوردن شما به من طلا بده ببین چه جوری برایت رد میکنم خواستی هماهنگ‌ کنیم.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      24 7
      همه اينها را بي خيال
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      10 6
      اگر خواستید بزرگ یک خاندان رو بشناسید نگاهی به عملکرد افراد پیرامونش کنید.
    • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
      3 0
      ننگ بر خائنین این مملکت
  • فرهاد IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    100 3
    سلام .حال اگر یکی از عوام مردم اثر انگشت یا جرم کوچکی انجام دهد ده ها بار زندگی خودش و اقوامش و بایکوت و صد با حکم اعدام برایش می دهند . چرا چرا اون آقای اطلاعاتی ، حفاظت چگونه او رو ندیده ؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      39 3
      واقعا که
    • حمیدد IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      63 3
      خدااااااا چقدر دزد
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    یکی از اشتباهات کشور جدا شدن وزارت اطلاعات تو زمان جنگ از اطلاعات سپاه بود وزارت اطلاعات کاش وزارتخانه نمیشد
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      45 48
      وسط دعوا نرخ تعیین نکن
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      33 59
      با یک ادم فاسد کل سیستم را زیر سوال نبر
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    68 7
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برادارن تقوا.تقوا.تقوا. مگه این دنیای فانی چه ارزشی داره که که اخرت ابدی رو به اون می فروشید.
    • شجاع الدین IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      6 0
      یک آدم فاسد؟؟؟!!!!!
    • کلاغ پر IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      5 2
      کدام آخرت .کدام ابدی ..واقعاکدام آدم عاقلی آخرت ابدی باآن توصیفات رافدای شصت هفتاد سال این دنیا میکند پس آنها که بیشتر دم می زنند اصلا اعتقادی ندارند.....
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    47 23
    خدا وقت به دستگاه قضا. جوانه های امید در دل مردم.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      28 4
      برادر خدا قوّت درسته نه خدا وقت
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    45 34
    کرم های اسلاحتلب یک به یک شکار می شوند
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      3 5
      اصلاح طلب نه اسلاحتلب!!!
  • مهدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    54 0
    قیافه ....زاده رو نگاه!!!! با پول و خون ملت چه ژستی گرفته. انگار کلی افتخار و قلل فتح کرده
    • نیاز آذری IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      23 17
      کار نکردم افتخار کسب نکردم مثل امل ها با یک ماشین و خانه استیجاری زندگی میکردم نه آقا زندگی یعنی دائما بری بالا و بالاتر.
    • محمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      10 3
      بالا؛ اون جایی که امثال حاج قاسم می رن . این نجاست خواری ها بالا رفتن نیست.
    • IE ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      3 0
      نیاز اذری تو حواب هم میدی .. تو چقدر پرویی !!چقدر دریده ای !!! اون ظاهر مومنی تون کمرتون رو بزنه ‌‌..
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    41 11
    نفوذ در انقلاب را باید قبل از سال 1357 دنبال کرد
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    76 22
    خدا را شكر صحبتهاي به حق و افشاگري هاي به حق دكتر احمدي نژاد تك تك در حال اثبات شدن است!
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      28 7
      دقیقا
  • BE ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    29 0
    زالو صفت...
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    31 7
    این پدر که خیلی زرنگ بوده همه ی مدارک که علیه پسرش هست و در نوشتار شما رد پایی از پدر الا توصیه از اعتبار و روابطش چیزی دیگری نیست و پسرش هم که کانادا رفته با کلی دلار کانادا هم که مجرم بگردان نیست مگر در بازجویی پدرش رد پاهای جدیدی بدست آید و مهمتر اینکه بشود اموال را زنده کرد و به بیت المال بر گرداند ولی تا سیستم مدیریت درست نشود علف های هرز بی مهابا رشد میکنند اینکه در دستگاهها آنقدر گنده کاری بشود تا صدایش به قوه قضا برسد کار مملکت را درست نمیکند باید کاری کنیم که اینهمه مفاسد در دستگاهها و مدیریت ها و رابطه بازی ها نباشد و گرنه گرفتن این و آن اگرچه ترمزی است ولی ماشین فساد را نگه نخواهد داشت
    • نیاز آذری IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      24 6
      شما میخواهید جلوی مارو بگیرید شوخی نکنید من اراده کنم کل رفقام شهرک غرب را به نامم میزنند ما بالاخره سوراخ سمبه ها را میدانیم‌ومیدانیم چه جوری ردپاها را پاک‌ کنیم ما نبایست نون بخوریم؟
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    30 1
    ادامه دهید چشم های نفوذ در داخل را کور کنید شبکه اصلی نفوذ داخلی را منهدم کنید...البته منهدم کنید نه اینکه به سه ماه حبس با قرار وثیقه .....
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    51 3
    هرچه بگندد نمکش میزنند،وای به روزی که بگندد نمک
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    27 3
    برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش تند شهروندان آملی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و رؤسای بیمارستان‌های این شهرستان نیز در اعتراض به این برکناری استعفا دادند.قبیله این آدم چقدر برای خودش سرباز جمع کرده است چقدر حرفه ای واقعا ما مردم به عقب موندگی خودمون اعتراف می کنیم ...ای خداااا دشمن در خانه مان خانه کرده میخش هم کوبونده
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    47 0
    لعنت بر خیانتکاران! لعنت بر همه آنهایی که از خون پاک شهدا شرم نمیکنند!
  • طاهری IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    40 4
    هر چه بگندد نمکش می زنند - وای به روزی که بگندد نمک . ما رو باش که دلمون به کیا خوش بود .
  • حمید IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    41 1
    چیزی که خیلی مشکوک اینه که آیا طبری به تنهایی همچین قدرتی داشته یا چراغ سبزی براش وجود داشته؟
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      طبری ها واین ها وان هدیه بگیر ها ی ملیاردی و خاوری ها و.....همه محصول خود ما است از امریکا نیامدند
  • فرزادنظام شهری IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    25 0
    عمل بسیار پسندیده است دست سربازان گمنام امام زمان را میبوسم و از خدا برایشان موفقیتها و توفیقات روزافزون خواستاریم
  • شاکی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    28 0
    خدایا . همتی دو چندان به این تعداد کم و اندک مدیران لایق و متعهد عنایت بفرمائید. . تا این زالوها و کفتار های ریا کار مسلمان نما را رسوا و دستگیر و بی آبرو کنند . انشاا ......
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    12 0
    خداقوت
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 0
    دعای خیر یک ملت پشت سرش بوده خخخخخ
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 2
    خداروشکر
    • H j IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      17 3
      امیدواریم دستگاه غذا تحت فشار قرارنگیرد تا اخرادامه بدهد
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      15 8
      درود بر آیت الله رئیسی
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    19 1
    حداقل حکمش اعدام نبادش اجحاف در حق نظام اسلامی است
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      16 0
      بشین تا اعدامش کنند اونقدر کش بدند تا یارو به مرگ طبیعی بمیره و ذر این مدت اونقدر مرخصی بره و حال بکنه که یادتون بره یه چیزی بوده
    • نیاز آذری IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      3 3
      طرف دارا بوده باید تفاوتی با یک گدا داشته باشه پول داده کارشو راه انداختم بالاخره پول باید خرج بشه و کنز نشه تا اقتصاد به حیاتش ادامه بده.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    20 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • مهران IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    28 0
    گردن زدن بدون چون چرا
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    24 9
    بحث دفاع از رفسنجانی نیست اما اگر که در شهر مست گیرند باید هر آنکه هست گیرند. فساد مختص گروه کارگزاران نیست بلکه کسانیکه فعلا در قدرت هستند هم در آینده مشخص خواهد شد که همین راه را رفته اند.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      25 1
      ننگ بر خائنین این مملکت
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 3
    نگران نباشید
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    10 5
    این دستگیری ها فساد را بیشتر نشان می دهد.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 5
    کاملاً مشخصه است که در مورد ایشون مسامحه کاری میشه.
  • DE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    16 1
    حکم سنگین لطفا
  • یک فارغ التحصیل اقا جویای کار IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    45 1
    به امام حسین اگر اینها را اعدام کنند کسی جرات طمع ورزی به بیت المال که مال این مردم است رو پیدا نمی کننداین همه جوان نرفتند شهید بشن که ا استقلال و امنیتش این دزدای کثیف بالا بیان به قران قسم اگر اینها رو اعدام نکنین به خون شهدا و.این ملت خیانت کردین ما به خاطر فقر شرمنده زن و بچه مونیم خدا دزدان مملکتو شرمنده کنه
    • نیاز آذری IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      0 9
      شما کار خواستی خودم برایت پیدا میکنم اما خدمات من بسبار بیشتر از دورانی بود که من نبودم شما قدر مدیرانی وثل من را نمیدانید ضمنا دانش و تجربه ندارید که تا حالا کار پیدا نکرده اید والا با تلاش و کوشش و زحمت آدم پولدار میشه.
  • بی نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 0
    علی برکت الله
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    24 0
    کسانی که به خون شهدا خیانت کردند و میکنند. اینها از ال بی وجود سعودی و صهیونیستی ها بدترند
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      13 0
      خیلی زودتر از اینها بایستی دستگیر میشد
    • صالح IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      16 5
      از آنطرف را هم دستگیر کنید فقط یکطرفه نباشد جناحی برخورد نکنید .
  • محمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    18 1
    آخه این همه غارت وچپاول اونهم با این گسترش که شایداین ١۰ درصد فاجعه است ٢تن طلا حکم قضایی برای این ارازل و اوباش معنی ندارد بایدپشت گاری واسب بست وبه زمین کشاند درود بر رئیسی ویارانش وقهرمان قهرمانی
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 0
    حالابایدپدرومادروهمه فامیلش که منتفع بوده اندرابگیرندشکنجه کنندتاآقاازکانادابرگرده بعدهم یکی یکی همه شان راعدام کنند.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    29 0
    خدایا افرادی بافقر وگرسنگی وبازمی گویند خداراشکر..عده ای هم ازخدابی خبرمثل این انگل ها وزالو های خونخوار خون ملت مکیدند وبه عیش ونوش ودزدی وغارت بیت المال خدارا شکر که یکی یکی به دام میفتن و خواروذلیل روزگارند..وازحلقومشون باید بیرون کشید اینا مفسدفی الارض اند..حالم ازاصلاح طلبا بهم میخوره...
  • DE ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    21 0
    تاکی مردم اینجورخیانکاران روتحمل کننن؟
  • فرزاد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    38 0
    پدرمصطفی نیاز آذری بایدتقاص پس دهد هم خودش خلافکاره هم فرزندش. البته ازحکم طبری مردم اصلا راضی نیستند حکم طبری صددرصد اعدامه .
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 1
    علی برکت الله
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    10 0
    گند زدن با این مدیریت شان
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    16 1
    درود بر شجاعت و پاکی آیت الله ریسی که بساط مفسدین چندین دهه را چند ماهه جمع کرد.درود بر احمدی نژاد که حرف حق زده و تمام حرف هایش ثابت شده اعدام تنها مجازات خائن نان است
  • محمدایوب IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    18 0
    عشق منی رییسی. حساب فری هم برسی خاک پای. بچه های سازمان اطلاعات سپاه به مولی هر کدومتون. ثواب 100 شهید دارید. شهدا با خونشون درخت انقلاب را ابیاری کردند این آدم ها افت این درخت هستند که شما انها رانابود میکنید
  • هموطن IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    18 0
    متاسفانه به نظر من‌حبس کافی نیست ...فقط اعدام این مفسدین دولتی و درشت لازمه
  • ایرانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    20 0
    پس نتیجه میگیریم که کشورمان کمبودومشکل مالی،اقتصادی و...نداشته*** این پدرسوخته های الدنگ،تروریست اقتصادی که تعدادشون هم کم نیست! بایدگردن زده بشن*** که اگرغیرازاین باشد! شک برانگیزاست! وبایدپای بقیه هم به این پرونده بازشود... و...
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 0
    عجب صبرى خدا دارد
  • از شهرستان سراب IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    13 0
    کاش حفاظت اطلاعات قوه قضائیه به گزارشات مردمی موثق در قبال کارکنان این سازمان توسط مردم بیشتر توجه کنه
  • سید IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    احسنت
  • عبداله IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 5
    اقایونی که به نیاز آذری میگین لیبرال اصلا ایشونو دیدین چرا حرف مفت میزنین اطلاع ندارین
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      6 0
      است ميگي !ليبرال چيه! بايد بهش گفت دزد و زالو صفت! غارتگر بيت المال! خائن به خون شهدا! وطن فروش پست!!
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    میبینم که جمع شون جمع هست.
  • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    20 0
    هر روز مطمئن تر میشم که سریال آقازاده یک داستان کااااملاااا واقعیه
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    17 0
    درودبرآیت الله رئیسی خدابرات صدسال دیگه عمردهد بلکه این خیانتکاران سزای اعمالشان برسند ماکه خیلی خوشحال شدیم دوستان
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    14 0
    دوستان برای اینکه بی انصافی نباشد، حداقل یک دست مریزادی به آیت الله رئیسی و تیم همدل و همراهش همچون رسول قهرمانی و سایرقضات دیگرگفته شود. من لم یشکر المخلوق و لم یشکر الخالق
  • GB ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    14 0
    خدایا ایت الله ریسی را از همه بلایا نگهداری کن تا انشالله ریشه فسادکنده بشه و مجلس باقوانینی که دارجلوبوجود از مدت فساد رابگیردخدایا به حق علی علیه السلام هرکس فساد می کندریشش کنه بشه انشالله
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 1
    دم رییسی گرم
  • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 0
    ایکاش تمامی دزدان بیت المال دستگیروبه سزای اعمالشان برسند.......
  • کاربرجدید IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    سلام وقت بخیر،خدا کنه که آقای رئیسی که با این همت و پشت کار داره ریشه این مفسدان رو از زمین بر میداره،مافیای قدرت بلایی سرش نیاره،چرا که در حال حاضر زنگ خطر رو برای تمام مهره درشتها زده،پدرانی که با نقاب اسلام تونستن ثروتهای نا،شروع کسب کنن،ولی هواسشون نبود که آقازادهاشون پشت نقاب زندگیشون رو به مردم نشون میدن،ما ملت باید شکر گذار باشیم که رهبری با تدبیر داریم که اجازه دادن به آقای رئیسی که جلوی رانت و رانت خواری گرفته بشه،به خدا اگر اقتصاد مردم ایران روبراه بشه،اکثریت مردم با اصل نظام مشکلی ندارن،ولی متاسفانه فقر هر بلایی سر مملکت میاره،،زنده باد رهبری،زنده باد آقای رئیسی
  • حسین IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 0
    خدا میداند در این مملکت چه خبر است
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    محاکمه کنن مگه چه میشود.اتفاقا شناخته شده هم میشوند
  • ارام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    حیف باشد که زمانه سرازاین رازگشاید که ازاین کفتارصفتان بی هویت ونااهلان متمرددراین پستهای حساس و کلیدی هنوزهستند
  • اسماعیل IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 1
    چرا همه افرادی که اختلاس وپرونده های میلیاردز دارند به راحتی از ایران میروند کانادا مانند خاوری ونیاز اذری و.... هیچکدام هم به ایران بر گردانده نمیشوند ولی اگر یک فرد بدون پشتوانه بود اگر کره ماهم بود دستگیرش می کردند
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 3
    ساخت ایران
  • علی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    مطمن باشید هر کسی که از خدا دوری کند و برخلاف راه اسلام واقعی به فکر مردم نباشد و ظلم کند و از بیت المال مسلمین بردارد خدا او را از بین میبرد
  • ن IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    اگه دزدها رواعدام میکردندیادستشون روقطع میکردن این همه دزدی نمیشد .درهرشغل وحرفه ای که میخواد باشه ..یاحق
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    11 0
    چقدر افسوس باید خورد که مفسدان تا کجاها نفوذ کرده و به قیمت بخاک سیاه نشاندن ملت چه خیانتها و جنایتهاییکه مرتکب نشدند ....
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    اگر آقای رئیسی نبود فسادشان پوشیده میماند چون کسی جرت نمیکرد با اینها مقابله کند آقای اکبرطبری هرکس میخواست با اینها برخورد سریع بانفوذی که داشت جابجا میکرد
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    آذری آذری شدن ازحمایت کسا نیکه دست آنهارا به گرمی فشردند وآنها دل اورا در دل خود جا دادند وتز آ نها این بود به لحاظ سرمایه داری درایران سه نفر باید باشند به عنوان پایاهای اصلی خیمه وبقیه بتوانند از زیر خیمه رد بشوند
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 1
    رحمت به قبر امواتد حاج آقا رییسی..درووووود له شرفت..لعنت به هر چی خائنه شرمتان از شهدا نمیاد
  • علی KR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    یه بدبخت دله دزد اسمش دزده بعداینارومیزارن اختلاس ایناشاه دزدن
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 2
    زنده و پاینده باشی آیت الله رئیسی
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 3
    احسنت به قوه قضاییه شادمون کردید اخسنت آقای رئیسی
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    مرگ بر اصلاح طلب
  • سعید IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    ازاین قبیل ادم ها در همه شهرها و استان ها هستند
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ممنونیم ازقوه محترم قضائیه ورئیس بزرگواراین قوه وازدرگاه پروردگارعالم خواهان موفقیت روزافزون برای مومنین روزگاردرهرسه قوه که خالصانه به این مردم اسلام خدمت می کنند هستیم.حسین
  • حبیب IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    19 1
    ای کاش قبل از اینکه پشتوانه ملی یعنی طلا از مملکت خارج شود و قبل از اینکه طبری تبری شود بر سر مردم و قوه قضائیه این جرثومه های فساد دستگیر میشدند که اینجوری اموال ملی را غارت نمیکردند که بسختی میتوان اموال را از آنها بازستاند
  • . IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    9 3
    درود بر دستگاه قضا نفرات بعدی ملک زاده و عیسی کلانتری و انشاالله فریدون
  • مجید IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 5
    ایا ایشون با هیچ کس دیگری عکس نداره؟؟ واقعا این همه تلاش برای از بین بردن سرمایه های اجتماعی چه فایده ای داره
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      9 1
      مطمئن باش اينطور ادمها تنها با كسي عكس ميندازند كه براشون نون و اب داشته باشه! بعد كدوم سرمايه اجتماعي ؟ جاسبي و كروبي!؟؟؟ حد اقل خوبه كه قبول داري جمع حاضرداره از چه ادم لجني تجليل ميكنه!!!
  • ناشناس IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 4
    هرکسی مسئول اعمال خویش است و این همه فساد در آمریکا هم وجود دارد در زمان شاه هم وجود داشت و این مفسدان را باید در آبرفت گلی نگه داشت و روزی یک وعده غذای سرد و هفته ای یک وعده غذای گرم داد تا عبرت دیگران شوند مرگ بر ترامپ ملعون فراموش نشود
  • احمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    هر دم از باغ بری می رسد .... به به --به به طرف حافظ امنیت کشور هم بوده خدایا خون شهدایمان را ببین چگونه پایمال کردند لعنت
  • حسين DE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 1
    من قصد ندارم عموميت بدهم ولى بقول حافظ عليه الرحمه، گر حكم شود كه مست گيرند ، در شهر هر آنكه هست گيرند. پيدا كند پرتقال فروش را !
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      1 6
      شیر مادرت حلالت
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    11 0
    میکروب هایی که به اسم جمهوری اسلامی دزدی کردند و دارند این نظام و رهبری را بدنام میکنند باید با شدت با اینها برخورد شود حرام خورهای بی غیرت
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 4
    دولت که امنیتی بشه همین میشه
  • مهدی محمدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    اقای رئسی گاش می تونستم کفشهایت رآ واکس بزنم
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 1
    اقتصاد ما ایتالیایی شده؛ یعنی رانت و مافیا شدن کارپرداز و کارفرما.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 1
    اللهم العن هم جمیعا
  • محمد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    7 0
    وااااای چقدر دزد داریم! الابرکت الله.
  • سید IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    10 0
    خسته نباشید جانانه به قوه قضاییه .مخصوصا اقای رییسی و ابرادران اطلاعات قوه قضاییه و اطلاعات سپاه . و به کار درمانی. روز جمعه است خداوند تبارک و تعالی روح جاودان مرد تاریخ حاج قاسم سلیمانی را با شهدای کربلا محشور بفرماید امین . من خودم برادر شهید هستم. واقعا زمان ایشان شهید شدند. احساس کردم برادر خودم شهید شده است.. خواهشمندم یک فاتحه برا روح این شهید بزرگوار بخوانید. سایه مقام معظم رهبری مستدام بدار.
  • شهرام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    پدرش حکومتی داشت از دهات امدند شهر. را غارت کردند
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    نیازاذری کاندیدای و.ورزش بود
  • فنبر GB ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    اکر افای ریسی نیامده بود فاتحه به همه
  • SE ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    او از قبیله چاپندگی و معشوقه اصحالات است
  • امید IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    خدایاشکرت ،خدایا داددل گرسنه ها وپیرزن وپیرمردهایی که درهمین استان به وعده ای شام ونهاروصبحانه محتاجند ازاین کثافتها بگیر،آقای رئیسی خدانگهدارت باشد،خداوندیارت باشد .دارودسته کثافتها به حکم الهی بی آبرو خواهندشد هرچندفرزندانشان درکلانشهرهاافاده های آنچنانی ازخودشان نشان دهند
  • رضا PL ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 7
    در عکس معلومه کروبی تعجب کرده میگه کجا بودی تو من ندیده بودمت !!!!!!
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    خوش باوری است که فکر کنیم حالا حالاها کاشته ها ودنباله ها ودست پروده های ... از ریز و درشت جریان مرحوم وشرکا ء ومباشران در اقصا نقاط ایران جمع آوری و خشکیده شود.باید برای آقای رئیسی این فرزند علی وفاطمه شب وروز دعا کنیم
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    سلام .این همه کاری ازامثال آذری نیاو وگرفتن اموال و....دررسانه کسی نمیگویدوقتی نوبت به افزایش چندصدهزارتومان حقوق بازنشستگان لشکری که می رسدآقای نوبخت میایدومیگویدامکانات مامحدوداست امکانات کشورماکه سینه ماروزی رودرروی گلوله بوده است محدودنیست حق ماراازامثال وبابک زنجانی ومرجان شیخ الاسلام پس بگیرید
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    تشکر از مسولان قوهقضایه فعلی خوشحال شدم امیدوارم تمام فراریها دسگیر شود حق مردم مضلوم گرفته شود تشکر آقا سید فقط مجازات درخورشان کوتاهی نشود تشکر عوامل قوهقضایه
  • مسعود IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 2
    حالا ذکر شکست تاریخی میر حسین موسوی در این مطلب چه جایگاهی در پرونده این مفسدان دارد؟
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    سلام...ب اقای رییسی....مقتدر...مفسدان را اشد مجازات کن خون مردم را اینها مکیدن
  • امیر شکاری جانباز جنگ تحمیلی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    جواب این همه خون ریخته شده رو کی میخواد بده این همه پول رو میخوان چکار کسایی هستند محتاج نان شب هستند
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    دست آقای رئیسی و همدستانش درد نکند خدا کند که کارهایشان برای رضای خدا باشد و لاغیر .
  • شهروند IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    چرا اینقدر اختلاس تو کشور باید باشه وعده ای درفقز گطلق زندگی کنند ؟؟؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    بدبخت مردم رعیت
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 5
    مشرق هر جور شده پای آقای هاشمی رو وسط میکشی خدا هدایتت کنه
  • رضا IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    بخاطرحمایت پدرش دستش بازبوده هرکاری میخواسته میکرده
  • RO ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 1
    جان چرا اسم عمه ها وخاله هاشو ننوشته ای .
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    چی بگم حاج آقا..‌‌
    • حسن NL ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      3 2
      درود بر احمدی نژاد و دولت پاک او که به درستی با فساد مقابله میکرد و امید واریم دوباره سر کار بیاید تا با همتی بالا ریشه فساد را بخشکاند
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    رژیم غاصب چرا این جور کلاهبردارهای را ترور نمیکنه
  • حمید IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    6 0
    درود خدا بر آیت الله رئیسی
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    باید همه این دزدهارا تا آخر عمر به گاری بست .تو شهر چرخاند
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    خداروشکر. دست عزیزان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه درد نکنه.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    بیشترین اختلاس ها به افراد تازه به دوران رسیده است که در مشاغل کلیدی نفوذ کردند
  • CA ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    ازچپ وراست باتمام ایادی برای براندازی تلاش میکنن به لطف الهی وخون شهیدان به نتجه نمی رسند
  • سردرگم IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    زرنگید ایناروروباسرتراشیده دورشهربگردونید
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    دست جناب ریسی درد نکنه خدا خیرش بده
  • حسین IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    همه مشکلات براتحریم نی. ازخودیه. هی بگید مرگ بر امریکا
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    بیخیال اینها دیگه برای ما عادی شده . از مرغ بگید.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    اه اه اه اه اه حالم بهم خورد تاکی ای خدا
  • سیدمحمدرضوی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    به خدا قسم مدت یک سال است اسیر یک ملیون وام میباشم هنوز میسر نشده ۵سر عالیه دارم در منزل هستند بازنشسته ارتش با حقوق حالا شده ۴ ملیون چه نظری میتوانم داشته باشم مردن نزدیک است
  • امیر IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    لعنت بر شما دزدان...اقای رئیسی ما مردم به شدت پشت شما ایستاده ایم تا این دزدان به اشد مجازات برسند
  • Aa@@@ IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    خداوند قدرت و نیروئی بده تا مردم با یاری تو ریشه این دزدها را بسوزاند
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام خداروشکر.دست عزیزدردنکند
  • سید IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    آقای رئیسی دست مریزادسران فتنه ورانت واختلاس راپای میزمحاکمه بیاوروحق ملت مظوم راازانها بگیر
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    درود خدا بر سربازان امام زمان و خدمتگذران واقعی به مردم و قوه قضائیه، ان شاء الله که در پناه خدا بتوانند قاطع و مستمر با مفاسد اقتصادی و اخلالگران اقتصادی و رانتها ی باقیمانده برخورد اسلامگونه و عدالتمحور داشته باشند و داد دل مردم را ازاین خائنین بگیرند. درپناه خدا سلامت و محفوظ باشن. ان شاء الله
  • DK ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    ۲ تن طلا طمع کردید ۱ تن بس بود واستون تا ۷۰۰ سال میخوردین تموم نمیشد
  • رضا بنانی IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    شرکت‌نکردن‌اقای‌هاشمی‌در‌مراسم‌تحلیف‌احمدی‌نژاد‌طبیعی‌بود‌وقتی‌رسانه‌ملی‌به‌اقای‌هاشمی‌اجازه‌دفاع‌نداد‌‌شما‌هبچ‌واکنشی‌نشان‌ندادید‌کدرودور‌دوم‌ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد‌‌هم‌که‌ده‌روز‌قهر‌کرد‌و‌اشتباهات‌کوچک‌وبزرگی‌در‌دوران ریاست‌جمهوری‌خود‌نشان‌داد
  • هادی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    اوهع
  • الراهیم IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    متاسفانه همه اختلاس کران نوعی ارتباط دارن با مسئولین وقت خدا به مردم کمک کند
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    عجبا
  • سعید IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    من به نوبه خودم از جناب آقای رییسی ریاست محترم قوه قضاییه تشکر میکنم.خداوکیلی نه دولتی ام نه حقوق بگیر فقط اگر این دولت و روسای آن میخواهند که پشتوانه مردمی داشته باشن باید با دزدها و مال مردم خورا مبارزه بشه و پولاشون به خزانه مملکت عودت بشه و خودشون دو دستشون قطع بشه که بقیه عمرشون رو زجر بکشن
  • امید IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    مبارک باشه اکثر مسئولین و دولتمردان دولت اصلاحات غربزده فاسد و دزد در میایند
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    ما دنبال صد تومن یارانه هستیم
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    مرگ بر خائنان درود بر ریئسی
  • مهدی IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 3
    اطلاعات هیچ وقت به هیچ دولتی وابسته نبود دوما حالا که رفسنجانی مرحوم شده هر چه میخواهید به او نسبت میدهید نیست با سند جوابتان را بدهد
  • ایرانی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    انشا الله خون شهدا و آه مردم دامنگیر همه خیانت کارها را بگیره
    • . Damipoor IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      بخدا من یک بازنشسته هستم با سه تومن ۷ س عائله دارم همه فرزندام بیکارند خدا شر این دزدان را در هر کجا هستند خشک کنه
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    تشکر از سید بزرگوار رئیسی. فساد لامصب تا کجا ریشه زده.خدایابه این سید و تیم با اخلاص اش کمک کن
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    چرا همش از طرف اسهال طلب هابوی گندش بلند میشه آقای رییسی کجایی بخاطر مردم بد بخت بزن به ریشه مفسدین
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    ایکاش روزی دریکی ازاین مسیرهای گفته شده خبرنگاری بود سوال میکرد تاباندازه مستتد براش،توضیح دهم
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    میرزاده یادتون نره چه خبربود در دانشگاه ازاد دانشگاهدهاشمی
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    خدا ریشه شون رو خشک کن
  • محمد IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    کسی رو ک چند تا گوشی دزدیده اگه میارند وسط خیابان افتابه میندازن دور گردنش ب پای اونها اینارو باید بیاری دار بزنی
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    عجب کشوری
  • ابراهیم شهبازی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام
  • احمدی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باتشکر از قوه قضاییه که توانست دست نامریی ستون پنجم که درصدد نابود کردن اقتصادایران اقدام میکردند قطع کردند ایکاش میشد حاج اقارئیسی رییس جمهور میشد
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    خدا قوت رییسی
  • . IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    ترحم برپلنگ تیزدندان:ستمکاری بودبرگوسفندان
  • رضا IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    چه عکس جالبی عکس یادگاری کارگزاران سازندگی
  • جوان IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    ما افتخار میکنیم این از برکت انقلابی هست که پدران ما کردن.حتما این آقا زاده زحمت کشیده.حقوقش را جمع کرده اینجور پولدار شده.
  • اکبر IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باید سنگ سار بشه چون ما در فقر وبدبختی بسر میبریم واقایون دارن باحق وحقوق ما برای خودشون عشق حال وخوشگذرانی میکردن
  • جواد IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    اگرشماراست میگویی این حساب کن سلطان سکه سلطان سکه مال خودش بود ولی این بیت مال خورده این ازخودیه چرا اعدام نمیکنید فیلم بازی میکنید
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    بجز اعدام هیچ حکمی بازدارنده نیست ولی هنوز هیچ مقامی ؟
  • هاشم IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    این همه طلا را از کجا اوردن
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    چه آدمهای ناجوری دور و بر خانواده ناطق نوری بودن و دست به چه کارهایی که نزدن.چقدر سوءاستفاده کردن آنهایی که خودشونو به امام چسبانده بودند، هرکسی از ظن خود شد یار من ،وز درون من نجست اسرار من.خدایا خودت ریشه هرچی مفسده بسوزان، آمین
  • سعید IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 1
    شکست تاریخی میرحسین رو خوب اومدی
  • روح الله IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    کجایید ای شهیدان خدایی...
  • امیر IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حالا اون بدبختی که میره سکه بگیره مهریه زنشو بده میره تولیست سیاه دارای تا مالیات بده
  • گل یخی IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    حجم بالای فساد و رانت و عزل باسوادان و نصب بیسوادان مدرک خریده را ببینید چقدر در این کشور ما فساد ار ریشه شروع شده . حتی یک سرایدار ساده ادارات نیز حتما با پارتی و رانا همینها استخدام شده اند اصلا یک مورد کار درست انجام نداده اند کلاً همش تخلف و دزدی و رانت و پارتی بازی ؟ ولی باور داشته باشیم که عجب صبری خدادارد
  • حسین باقری IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    فقط از خدا بترسید از خون شهدا بترسید از اینهمه جانباز شیمیایی وووووبترسیدازخدامیخوام که تک تک افراد خانوادتون سردرگم وسرطانی بشن
  • ابی قائدی IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 2
    ملت ببینید اینا همه افشاگری های احمدی نزاد است اگر ملت پشت سر احمدی نزاد چه با حجاب چه بی حجاب چه با دین و چه بی دین وایسن بدونید که امثال این زالو صفتها راله میکنه همه حرفاش داره یکی یکی درست از اب بیرون میاد
  • جبرائیل سلطانی IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    مصطفی نیازآذری واکبر طبری به قطع یعغین متهم هستند
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    احسن به آقای رئیسی و اقدامات قاطع ایشان انشاالله که همیشه این اقتدار روز به روز بیشتر شده و این اژدهای هفت سر رو بکلی نابود کنید و ریشه ی فساد رو در ادارات دولتی برای همیشه بخشکاند
  • حمید IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خداییش یک فسادهایی در این مملکت انجام شده آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه خواهد دید بنظرم عقل و هوش از سرش بره و متعجب بمانه ازاین همه فساد نهادینه شده و به غارت رفتن حق الناس ایرانی ها توسط مدیران و رابطین و رابطین حکومتی الی برکت الله خدا به مردم صبر بده
  • فرامرز _عابر NL ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا انسان در شگفت می می ماند ! در وادی حیرت سرگردان و انگشت به دهان می مانی از این همه صفاحت وحماقت این چنین انسانهایی !! مگر به قول لئو تولستو ی : این انسان _برای زندگی _به چقدر جا نیاز دارد !؟ . واقعا اینها چ را اینقدر سیری نا پذیرند !؟ مگر غیر این است چند صباح دیگر بمیرندو از این دنیای فانی رخت بر بندند !؟ مگر ظرف این انسان چقدر می تواند لذت های دنیا را در خود نگهدارد !آخر که چه شود !؟
  • جعفر تیموری HK ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدا ازشون نگذره.که بیت المال را از گلوی خانواده های شهدا و مستضعف که عده ای از اونها به نان شب مانده اند ،در آورده و ارز را در خارج خرج میکنند و در بهترین زمینهای مرغوب کشاورزی ویلاهای لوکس میسازند.اابته به نام اسلام .چقدر جوون با دیدن چنین مسئولیتی از اسلام برمی گردند و حتی گبر میشن.باید تمام همدستانش محاکمه و اعدام بشن.
  • جعفر تیموری HK ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    وقتی قاضی فاسد باشه اونهم در کشور اسلامی مردم از اسلام زده و از دین برمی گردند..
  • احمدخمسه IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    آقاخداوکیلی چندتاازآقازاده هاوامثالهم روکه مثل زالوچسبیدن به این مملکت درداخل واقصی نقاط دنیابزنن دیگران عبت میگیرن وکسی هوس بردن وغارت اموال این مردم بیچاره رونمیکنه'''
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام خدا یا تورو به خون شهدا واهل بیت به خون شهدا جوانان ۸سال اونای که بودن دیدن چه نازنین جوان های پرپر شدن زن وبچه و پدرو مادرواز همه چیز گذشتن گفتن از خاک وطن اگه دفاع نکنیم ناموس مون در خطر میفته خدا حق خون شهدارو هرکه خیانت به این مملکت و مردم میکن از شون بگیره ورسواشون کن بقران بیشتر مردم نونشب ندارن جلوی زن وبچه گریه ای شرم میکنن خدا به داد مردم برس خدا مردم دعا میکنن مهمان خونشون نیاد که خجالت میکشه جلوی مهمان نداره چیزی بزاره خدا خودت کمک کن فساد بخاطر فقر بی داد میکن خاد خیانت کاران رو رسوا کردی نابود کن
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ننگ بر خائنین این مملکت
  • علی DE ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    یه النگو دستت باشه موقع خروج از کشور ازت میگیرن ؟؟؟؟؟؟نمیدونم چی بگم الکی میگیم آمریکایی‌ها مارا تحریم کردن .ما دچار ضعف وخود تحریمی هستیم.
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    درود بر انسان پاک و مرد عمل که از اولین روزهای مسئولیت خود با برخورد خود با دانه درشت های فاسد در تشکیلات قضایی و دولتی امید را در دل ها زنده کرد ، خدا قوت ای حافظ خون پاک شهدا حضرت آیت‌الله رئیسی انشاالله این برخورد با همه فاسدان در هر مقام چه گذشته چه حال ادامه داشته باشد تا درس عبرتی بشود برای مدیران آینده تا از این حرام خواری ها نکنند
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خدایا خودت به این قوه قضائیه کمک کن تا ریشه مفاسد اقتصادی در کشور را بخشکاند
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام نمی توانم صحبت کنم بغض گلویم را گرفته .چرا اینقدر بی خیال شدیم از زمانی که شهید رجایی و باهنر مظلوم را ترور کردن از آن سال ما باید بفکر میبودیم یکی یکی از نخبه گان این مملکت را ترور میکنند .
  • مصطفی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ای بی شرفها.ما ای پایین ازگرسنگی داریم میمیریم.شما چها بر سر سرمایه این کشور میارین
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    باید چشمهای مفسدین را از حدقه بیرون آورد تا کوردل بی بصیرت تا قبل از اعدام زندگی کنند
  • jalal IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    با دیدن نظرهای دوستان هیچ امیدی به اصلاح کشور نیست...هرکی طرفدار یک نهاد هست و زمانی که سلیقه ها متفاوت باشه فساد هم بیشتر میشه....مگر اینکه همه یکدل یکصدا و راهها به یک مسیر پیش بره... اونوقت ریشه فساد کنده میشه و شاهد همچین تورم نخواهیم شد...مردم که من هم یکی از انها هستم دیگه امرار معاش نمیتونیم بکنیم.. خدا خودش رحم کند
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    لعنت الله علی قوم ظالمین
  • غفور IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    نظر من باید کسانی ک در این مملکت دزدی میکنند بدون فوت وقت محاکمه ودر ملاح عام بداراویخته و کل اموالشان مصادره شود ضمنا مسعولین ک بکار گماشته میشوند جنسشون پاک نیست ک هروزی گند یکیش در میاد
  • Siyavash Poryosefi IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    خدایا آخه اینا چه جونواریه وحشی بودن که دارن تو این مملکت زندگی میکنن آخه تا کی و چگونه نابود خواهند شد
  • حسین KR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    رئیسی رئیسی فقط تو به دادما میرسی
  • سالارزینب IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    گر امر شود که مست گیرند/درشهر هرآنچه هست گیرند
  • سینا IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    با سلام این .مفسدین را دست بند زده به دست اقیانوس برده.وزنده به آب انداخت .تا برای همیشه از دست دزدیها شان خلاص شد اما به شرط آن که حکم اجرا شود -
  • صلوات بفرس IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    با سلام درود به تمام برادان عزیز وسربازان گمنام امام زمان عج اطلاعات سپاهافتخار میکنیم خدا حفطتون کنه درود به شما عزیزان
  • علی اکبرمحمودی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    این قصه سر دراز دارد
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    و اینگونه یک امپراطوری با آبروریزی فرو میریزد ...
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    این برادر که خودش را اصولگرا وارزشی میپنداشت شما میکوشی اورا اصلاح طلب جا بزنی!!بهر صورت رضا شاه که شاه بود ودیکتا تور زمین های شمالش با این اقا برابری می کند
  • حسن IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ۲۵۰۰میلیارد تومان یعنی برابری می کنه با بودجه سالانه دانشگاه آزاد مازندران و گیلان و گلستان ؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    توی آرژانتین یکی با پیکر مارودونا عکس گرفت، هوادارانش طرف رو روز بعد بدلیل بی احترامی به اسطوره خود به ضرب گلوله کشتن. تو کشور ما این به اصطلاح سلیبریتی ها به علایق و اسطوره های این مملکت توهین می کنند حتی دستگاه قضا اونا رو به زندان نمیندازه هیچ، هروز گستاخ تر هم می شوند. فکر کنم باید مثل آرژانتین خود مردم دست بکار بشوند تا دستگاههای مسئول وظایف خود را درست انجام بدهند. کاش یکی پیدا بشه این الکی بازیگران رو به درک بفرسته. #الیزابت - امینی
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    پسر عجب شیر تو شیریه .
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    باید اینارو از کانادا برگردونن بیارن حسابش رو برسن بچه نیم وجبی چه غلط‌ها
  • لیل IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    به نظرمن. مردم باید دونه دونه. خودشون. به حساب اینا برسن. چون معلوم نیست. به مجازات برسن یانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس