کد خبر 1148699
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
خانه سالمندان در ونیز ایتالیا

خانه‌های سالمندان در آمریکا همچنان یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا در آمریکا به شمار می‌روند و روند ابتلا در آنها انفجاری است.

به گزارش مشرق، مقام‎های آمریکایی تحقیقات درباره شیوع انفجاری ویروس کرونا در یکی از مراکز نگهداری کهنه سربازان سالمند را در ایالت ایلینوی آغاز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، حدود ۲۰۰ نفر از ساکنان و کارکنان مرکز نگهداری از کهنه سربازان «پریتزکر» در ایلینوی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید:

زندان‌ها و خانه سالمندان آمریکا کانون شیوع کرونا هستند

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد ۲۷ نفر از کهنه سربازان آمریکایی که در این مرکز نگهداری می‌شوند به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

مقام‎های ایالتی ایلینوی تحقیقات را درباره علت شیوع گسترده کرونا در مرکز «پریتزکر» آغاز کرده اند.

همچنین وزارت امور کهنه سربازان آمریکا نیز در حال تحقیقات گسترده برای روشن شدن جزئیات این موضوع در «پریتزکر» است.

وزارت امور کهنه سربازان آمریکایی خواستار تشکیل تیم تحقیقاتی مستقل برای بررسی شیوع ویروس کرونا در این مرکز در ایالت ایلینوی شده است.

«سو رزین»، سناتور ایلینوی، می‌گوید «موضوع غم انگیز افشا شده در این مرکز نگهداری کهنه سربازان قابل درک نیست

ابتلای گسترده به ویروس کرونا در مرکز نگهداری کنه سربازان سالمند «پریتزکر» اواخر ماه اکتبر افشا شده است.

از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در آمریکا، خانه‌های سالمندان و زندان‌ها با آمار بالای ابتلا و مرگ کرونایی در میان اصلی‌ترین کانون‌های شیوع این ویروس قرار داشتند این روند همچنان ادامه دارد.

بررسی‌ها و اصلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که در بسیاری از زندان‌ها و مراکز نگهداری سالمندان آمریکا اقدامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به دلیل جمعیت بیش از حد صورت نمی‌گیرد؛ کمبود تجهیزات بهداشتی مانند مواد ضدعفونی کننده از دیگر مشکلات در این مراکز است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس