به گزارش مشرق، علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

هر چند فرآیند خرید واکسن انجام و فاز انسانی تولید واکسن داخلی به همت دانشمندان ایرانی آغاز شده است

اما جریانی در حال طراحی دوگانه سلامت-مذاکره است تا بدون هیچ پیش شرطی خواسته هایش را به ایران تحمیل کند و با ایجاد موج بی اعتمادی به توان داخل، غرب را تنها راه نجات نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    2 0
    اصلاح طلبها با عملکرد خسارت بارشان بعد برجام، برای خدمت به دشمن و ضربه زدن به نظام و ایجاد نارضایتی در مردم ، اقتصاد کشور را عمداً برای خوشایند دشمن ، نابود کردند و با عمللکرد های غلطی که منجر به افزایش تلفات کرونا از کمتر از 7 نفر در روز در اردیبهشت ماه به حدود 460 نفر در روز شده، به مردم خیانت کرده اند. مطلب آقای علیرضا وهاب‌زاده تائید کننده این موضوع است.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    5 0
    درود بر دکتر نمکی، دکتر وهاب زاده، دکتر جهانپور، و همه مسئولان با بصیرت و آگاه که نقشه دشمنان و مزدوران داخلی آنها را نقش بر آب میکنند.
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      0 0
      استفاده از کلمه بصیرت برای برخی از افراد نامبرده جای تامل و بصیرت بیشتر دارد
  • دیده بان IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    تو این همه سال، درهمه بخش ها، نفوذی ها باگستاخی غیرقابل وصفی، آشکارا تلاش کردن که برنامه های خودشونو پیش ببرن،اگر علیه اونا تابه حال مدارکی جمع آوری نشده وبه طور کامل خودشون وروابطشون شناسایی ورصد نشدن،تافرصت هست اینکاربشه ویه پاکسازی اساسی وسم زدایی جانانه باید درهمه بخش ها انجام بشه وگرنه حتی درصورت روی کارآمدن دولت جوان حزب اللهی نیز،سالها وقت ونیرو صرف شناسایی ومقابله بااین جانوران موذی شده وعملا توان دولت آینده کاهش خواهد یافت!پاکسازی نفوذیها وسفیدکردن دستگاهها الزامیست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس