کد خبر 1146962
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
پشت پرده آدرس غلط جهانگیری/ تورم ناشی از اصلاح نرخ ارز مبنای حقوق ورودی چقدر است؟

معاون اول رئیس جمهور در پی انتشار گزارشی از تخریب خانه یک زن در بندرعباس به کلیه دستگاه‌ها در خصوص تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن، قبل از اقدام به تخریب دستور داد.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور طی پی نوشتی بر گزارش تخریب خانه یک زن در بندرعباس، ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، در دستوری به استانداران سراسر کشور تاکید کرد: لازم است کلیه دستگاه‌های استان قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ نباید اقدام به تخریب نمایند.

متن دستور جهانگیری به شرح ذیل است:

استانداران محترم

متاسفانه گاهی شاهد اینگونه حوادث دردناک می‌باشیم که روح و جان انسان را آزار می‌دهد. لازم است به کلیه دستگاه‌های استان ابلاغ شود که قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن، نباید اقدام به تخریب نمایند. یادآور می‌شود علاوه بر اعتبار دستگاه‌های ذیربط، همه ساله سازمان برنامه و بودجه کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتباراتی را به مسکن محرومان اختصاص می‌دهند که می‌توان از آنها استفاده نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    5 47
    ضمن تقديروتشكرازمحبت هاى دكترجهانگيرى ودستوربه استانداران محترم وهمچنين كليه عوامل مربوطه اين گونه تخريب قلب وروح انسانها رامى ازارد لذا تخريب وضرر رساندن به هرجا درست نيست بلكه اين تخريب ها براى نادار وناتوان درد اورتراست واين گونه مسئولين كه به عمد دارندچهره دولت و نظام را خدشه دارميكنند بايد به اشد مجازات محكوم شوند
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    38 2
    مگه نگفتید خانم بازی در آورده و داشته و ال و بل ؟؟؟؟ چندجور حرف می زنید؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟
  • حامد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    43 1
    اولا یادمان نرفته که وزیر مسکن این دولت در مورد وظیفه دولت در مورد مسکن بارها گفت دولت وظیفه ای برای ساخت مسکن ندارد. ثانیا در اکثر موارد کمیته امدا و بهزیستی به زن های سرپرست خانواده و ... یک مسکنی اجاره می دهد. خیلی به ندرت ممکن است کسی به دلیلی نتواند از کمیته امداد یا بهزیستی جایی بگیرد. اما در این مورد خاص ظاهرا طرف خانه داشته! کنار همون جا. فقط داشته ناخونک می زده داشته بزرگش می کرده. 150 رو می خواستند اضافه کنند یک آلونک مانندی زده بودند برای رد گم کنی. دختر هم دختر خودش نبوده. از همسرش جدا نشده بوده. و مسائل دیگری هم بوده. از این موارد من خودم زیاد دیده ام که با خودزنی یا درگیری با مأموران شهرداری دنبال مظلوم نمایی بوده اند. بارها دیده ام. چون خودم در فقیر ترین نقطه شهر زندگی می کردم و می دیدم.
  • م IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    21 2
    اصلا نباید بگذارند کسی خلاف بسازه که اینجوری بشه همون اول که سکنه نداشته یاید خراب میشد
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    از خدا بترس تهمت نزن شاید هم تو از عوامل اون شهرداری باشی
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 4
    تنها حرفی درستی که تو ای هشت سال زدی همین بوده و بس حالا اجرا بشه یا نه خدا میدونه
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 0
    اگر تردد نکنند ولی درمان هم تولید نکنند بیماری از بین میرود با مردن افراد؟
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    6 10
    همه که مثل دختر دانشجو و فقیر نعمت زاده ، بی نیاز نیستند . بعضی هم واقعا نیازمند تعدی به حریم سواحل و اراضی دولتی اند . جناب جهانگیری شخصی مردمی هستند که همواره ازین دست مردم حمایت کرده و میکنند .
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    4 1
    جناب کاور کاش قدری وحدان داشتی ، کاش بحای درد قدرت و ریاست کمی درد انسانیت داشتی ! کاش اینقدر شخصیت آزاده ای داشتی که کاور دیگران نشوی! کاش این دستور هم نه سمت و سوی انتخابات بلکه از سر دلسوزی بود!
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    تقصیر دولت نیست همش تقصیر کمیته امداده !! اصلا به دولت چه مربوطه اونهم به دولت ما! دولتهای بعدی شاید ربط داشته باشه.!!
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    1 0
    فیلم تخریب رو دشمنان سالها علیه این کشور در محافل حقوق بشر پخش میکنن و شما هر کاری بکنید جبران زیان این عمل نابخردانه رو نخواهد داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس