به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بنیاد راهبری فضای مجازی جبرئیل درباره سهم مفاهیم دینی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: با بررسی و آنالیز بیش از ۵۰۰ میلیون توییت، ۴۰۰ میلیون پست عمومی اینستاگرام و بیش از ۵۰۰ میلیون پست کانال‌های تلگرام، پست‌هایی که مرتبط با مفاهیم دینی بوده استخراج و از نظر آماری تحلیل شده است.

بر اساس این تحلیل کلان‌داده، «۱۰ تا ۱۵ درصد» محتواهای منتشرشده در یک سال گذشته، مرتبط با مفاهیم دینی است. مفاهیم مرتبط با «خدا»، «اهل‌بیت» و همچنین «عبادات» و «شهادت» بیشترین محتواهای دینی را به خود اختصاص داده‌اند.

در بعضی از مفاهیم و موضوعات مانند اهل‌بیت به ویژه اربعین، محتواهای تولید شده در امسال در مقایسه با سال قبل  با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده‌است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    اینها ملاک نیست /// عیار معنویت مردم در انتخابات 96 و کاجرای کرونا مشخص شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس