کد خبر 1145969
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
نوازی: بازیکنان شهر خودرو انگیزه قهرمانی دارند

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازیکنان مان انگیزه قهرمانی دارند و برای این هدف در طول لیگ بیستم تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های شهر خودرو برابر پیکان با اشاره به این بازی اظهار داشت: بازی سختی مقابل پیکان پیش رو داریم. این تیم چند سال بیشتر از ما سابقه حضور در لیگ برتر را دارد. آنها از مربی خوبی مانند مهدی تارتار بهره‌مند هستند. جابجایی هایی در ترکیب پیکان صورت گرفته اما افکار این تیم نسبت به سایر تیم ها متفاوت است.

وی افزود: در مسابقه اول لیگ، ما توانستیم نتیجه ایده آلی بگیریم. برای مسابقه دوم برابر پیکان هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و همه بازیکنانمان آماده هستند. اگر از نظر فوتبالی مشکلی پیش نیاید، می توانیم برنده بازی فردا مقابل پیکان باشیم.

بیشتر بخوانید:

شهر خودرو فرجی را به پرسپولیس نمی‌دهد

مربی تیم فوتبال شهر خودرو خاطرنشان کرد: شروع خوبی در لیگ بیستم برابر ماشین سازی داشتیم و پس از آن هم شرایط‌مان رفته رفته بهتر شد.  امیدوارم فردا نتیجه بگیریم که شرمنده مردم مشهد نشویم. تنها هدف تیم ما قهرمانی در لیگ است و تا جایی که امکانش باشد سعی می‌کنیم به بازیکنان انگیزه بدهیم تا با روحیه خوبی کار را در ادامه مسابقات لیگ پیش ببریم.

نوازی در مورد استفاده از کادر فنی جوان در تیم شهر خودرو گفت: این حسن نیت فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو بود که به کادری جوان اعتماد کرد. مهدی رحمتی در کادرفنی سرگروه ما است و ما هم در کنار او هستیم. همه در کنار هم کمک می کنند تا بتوانیم نتایجی که در شأن شهرخودرو است را کسب کنیم.

وی در در مورد این که نام او در لیگ بیستم به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو ذکر شده است ،اظهار داشت: مهدی رحمتی مدرک لازم را ندارد اما او اینقدر تجارب خوبی دارد که به راحتی و به خوبی تیم را هدایت کند و تمرینات را طراحی کند. این وظیفه من بود که به جای مهدی رحمتی در نشست حضور پیدا کنم و به جای او صحبت کنم. رحمتی برای ما سرمربی است. 

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد تقابل مربیان پرسپولیسی در کادرفنی پیکان و مربیان استقلالی در کادر فنی شهرخودرو تصریح کرد: این سوالات حاشیه‌ای است. لوگوی روی پیراهن نشان دهنده تیمی است که الان در آن کار می‌کنیم و باید برای موفقیت آن تلاش کنیم الآن فرقی نمی‌کند که چه مربی قرمز و چه مربی آبی است.

تیم فوتبال شهر خودرو از ساعت ۱۶:۲۰ روز شنبه یکم آذرماه در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس