کد خبر 1163482
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
رحمتی: هیچ فشاری از طرف باشگاه روی من نیست/ هفتاد درصد از لیگ برتری‌ها مشکل زمین تمرین دارند

سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مدعی است برخی افراد به دنبال تغییر ذهنیت بازیکنان این تیم نسبت به مالک باشگاه شهر خودرو هستند.

به گزارش مشرق، سیدمهدی رحمتی درباره تساوی شهر خودرو مقابل تراکتور در بازی هفته گذشته لیگ برتر، اظهار داشت: هفته پیش یک بازی سخت مقابل تراکتور در تبریز داشتیم، ولی بچه‌ها خیلی تلاش کردند و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. اگر توپ دقیقه ۸۵ ما تبدیل به گل می‌شد با سه امتیاز شیرین به مشهد برمی‌گشتیم. در این بین بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تلاش‌شان را کردند.   

وی درباره دیدار فردا این تیم مقابل سایپا در هفته دهم لیگ برتر، تصریح کرد: سایپا یک تیم جوان و سخت‌کوش است که کادر فنی خوبی دارد. این، بازی خیلی سختی برای ماست و سعی کردیم این موضوع را در چند روز گذشته به بازیکنان منتقل کنیم. بچه‌های گروه آنالیز، سایپا را آنالیز کرده‌اند و شناخت کافی از این تیم داریم. ان‌شاءالله با دعای هواداران و تلاش بازیکنان فردا فقط به فکر کسب سه امتیاز هستیم تا به جایگاهی که حق‌مان است، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اینکه آیا در بازی تراکتور از بازیکنانش راضی بوده است یا خیر، گفت: تمام بازیکنان عالی بودند و با جان و دل فوتبال بازی کردند. ما دو سه شانس گلزنی داشتیم که اگر خوب از آنها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما در جریان بازی موقعیتی به تراکتور ندادیم و حریف فقط به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت‌های از راه دور بودند. 

رحمتی با بیان اینکه برای بازی فردا هیچ مصدوم و محرومی ندارد، درباره مشکلات مالی باشگاه شهر خودرو و اینکه گفته می‌شود پول کافی برای تهیه بلیت هواپیما و هتل وجود نداشته است، تصریح کرد: قبل از بازی دوست ندارم وارد بحث‌های حاشیه‌ای شوم، ولی هم بازیکنان در جریان هستند و هم ما به شرایط واقف هستیم. می‌خواهم هواداران بدانند که ما اصلاً مشکل مالی نداریم و این بحث‌هایی که می‌شود بحث‌های پیش پا افتاده و کوچک است. اصلاً چنین موضوعاتی نیست و فقط و فقط می‌خواهند ذهن بازیکنان و هواداران را نسبت به مالک تیم آقای حمیداوی تغییر بدهند و برای هواداران ذهنیت ایجاد کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس