کد خبر 1144514
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
شهر خودرو به فرجی رضایت‌نامه نداد/ مهدی‌خانی به پرسپولیس نزدیک شد

مالک باشگاه شهرخودرو خراسان با مخالفت با جدایی چند بازیکن از حفظ شاکله تیم مورد نظر رحمتی حمایت کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات لیگ باز هم از پرمشتری‌ترین تیم‌ها به لحاظ بازیکنان شاخص خود بود اما این باشگاه با نظر سید مهدی رحمتی کاملا حساب شده نسبت به جدایی برخی نفرات خود تصمیم‌گیری کرد تا شاکله عنابی پوشان مشهدی برای لیگ بیستم تحت‌الشعاع قرار نگیرد.

مشهدی‌ها که در خط دفاع خود برای تک تک نفرات اصلی خود مشتری داشتند تنها به محمد حسین مرادمند اجازه خروج دادند در حالی که علی نعمتی و حسن جعفری مشتریان پرو پا قرصی از تیم‌های مدعی لیگ داشتند. این تیم در خط هافبک هم میلاد سرلک و سعید صادقی را مجوز خروج داده در حالی که امکان جدایی اکبر صادقی و امین قاسمی نژاد که کم هم مشتری نداشته و ندارند هم وجود داشت اما در نهایت برای کمربند میانی و خط حمله حفظ شدند.

شهرخودرو با اضافه کردن نفرات جدیدی چون صادق صادقی، رحمان جعفری، الجبوری و ... تیمش را پیرایش جدیدی با حفظ شاکله قدیم خود کرد تا تیمی با مختصات فنی مورد علاقه رحمتی شکل بگیرد.

مخالفت نهایی با خروج فرشاد فرجی در عین نرمشی که مالک این باشگاه می‌توانست با باشگاه پرسپولیس بر سر قلاب کردن تعهدات قدیمی انتقال یحیی گل‌محمدی به این انتقال جدید رخ بدهد، در نهایت نشان داد که حمایت فرهاد حمیداوی از تیم رحمتی در عمل محقق شده است تا سید با خاطری جمع به تداوم شروع قدرتمندانه خود بیاندیشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس