کد خبر 1145891
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
شرایط استقلال از فولاد خیلی بهتر است/اتفاق بین مدیران شایسته نبود

‌هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال از مجادله ای که بین مدیران این باشگاه رخ داد انتقاد کرد و گفت: این اتفاقات تیم را دچار حاشیه می‌کند.

به گزارش مشرق، عباس محمدرضایی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر گفت: فولاد همیشه به خاطر ساختار خوبی که داشته روند ثابتی را تجربه کرده است. حواشی، کمتر وارد این تیم شده و توانسته شاکله خود را از فصل گذشته حفظ کند ضمن اینکه از سمت مدیریت هم همیشه آرامش به تیم تزریق شده است.

وی افزود: درست برعکس فولاد، استقلال شرایط خوبی نداشته، همیشه یک مصاحبه یا صحبت‌های برخی از مدیران سابق، تیم را وارد حاشیه کرده؛ صحبت‌هایی که بین سعادتمند و خلیل زاده رد و بدل شد به تیم لطمه زد و فکری باید باهوش باشد تا این اتفاقات، تیمش را دچار حاشیه نکند.

بیشتر بخوانید:

فکری: استقلال و فولاد مدعیان قهرمانی هستند

محمدرضایی در مورد پیش بینی نتیجه این دیدار هم گفت: دیدار استقلال و فولاد همیشه جذاب و پرگل بوده است. از نظر نفرات بخواهیم حساب کنیم آبی پوشان شرایط بهتری دارند و آمدن ملی پوشان خصوص مهدی قائدی که یکی از آماده‌های فوتبال ایران است خیال فکری آسوده‌تر شده است. شاید تنها مشکلی که وجود دارد بحث مسائل مالی است که متاسفانه این مشکل در فولاد وجود ندارد اما همیشه استقلال دچار این معضل بوده است ولی در مجموع اعتقاد دارم استقلال شرایط بهتری نسبت به فولاد دارد و باید منتظر یک بازی جذاب از این دو تیم باشیم.

وی در مورد اتفاقاتی که در آکادمی باشگاه استقلال رخ داده و یک پیشکسوت استقلالی از کار برکنار شده است، گفت: در مورد مددی باید صحبت کنم. قصد بی احترامی به او ندارم. حتی سابقه کار با او هم داشته‌ام اما به نظرم او مدیریت یک مجموعه داخلی را هم نمی‌تواند انجام دهد چه برسد به اینکه بخواهد مدیرعامل باشگاه استقلال باشد. مدیریت او را مثبت نمی‌بینم. امیدوارم هر چه زودتر مدیران بزرگ به استقلال بیایند تا شاهد موفقیت‌های بیشتری از این تیم باشیم. ‌

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس