کد خبر 1145849
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
مسمومیت ۱۱ نفر با گاز co در نیشابور - کراپ‌شده

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در ۷۲ ساعت گذشته، شاهد مسمومیت ۱۱ نفر با گاز مونوکسید کربن و مرگ دو تن از آنها در این شهرستان بودیم.

به گزارش مشرق، مصطفی افشار نیک اظهار کرد: روز گذشته یک خانواده ۶ نفره در روستای خانشاه دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که با اطلاع اهالی در ساعات اولیه شب و حضور به موقع نیروهای اورژانس از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های نیشابور بیان کرد: همچنین در ساعت ۱۸ دو روز گذشته پیکر بی‌جان مرد ۵۰ ساله‌ای در تریلری در خیابان رسالت شرقی نیشابور کشف شد.

وی گفت: این راننده برای گرمایش در فضای بسته تریلر از پیک‌نیک استفاده کرده بود و علت مرگ هم مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اعلام شد.

افشار نیک ادامه داد: نیمه شب ۲۷ آبان ماه با تماس یکی از اهالی روستای بوژان نیشابور نیروهای اورژانس به محل حادثه خانه باغی در بوژان اعزام شدند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی نیشابور افزود: این خانواده چهار نفره برای گرمایش از ذغال استفاده کرده و دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که متاسفانه پدر این خانواده فوت کرد.

وی تاکید کرد: با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی شهروندان نکات ایمنی را رعایت  کنند و جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    1 0
    بندگان بیچاره خدا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس