نظامیان آمریکایی

اعلام امارات مبنی بر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باعث تغییر برخی از معادلات حاکم بر صحنه سیاسی و میدانی سوریه و شکل گیری معادلات جدید شده است.

سرویس جهان مشرق - براساس گزارش سالیانه پنتاگون طی سال گذشته میلادی ۴۹۸ نظامی ارتش این کشور خودکشی کرده اند که ۳۴۴ نفر از آنها را نظامیان درحال خدمت در ارتش آمریکا تشکیل می دهند.

گزارش پنتاگون از افزایش تعداد خودکشی در میان نظامیان آمریکا نسبت به سال قبل از آن خبر می دهد که تعداد ۳۲۶ مورد خودکشی و همچنین نسبت به دو سال قبل از آن یعنی سال ۲۰۱۷ بیشتر است که طی آن ۲۸۷ نظامی آمریکایی خودکشی کرده بودند.

این گزارش تعداد خودکشی ها در میان نظامیان ذخیره و گارد ملی آمریکا طی سال گذشته را ۳۴۴ مورد اعلام کرده که به تفکیک شامل ۱۴۲ مورد خودکشی در نیروی زمینی و ۸۳ مورد در نیروی هوایی، ۷۲ مورد در نیروی دریایی و ۴۷ مورد در تفنگداران دریایی آمریکا بوده است.

گزارش وزارت دفاع آمریکا تعداد خودکشی ها در میان نیروهای ذخیره آمریکایی در سال ۲۰۱۹ را ۶۵ نفر اعلام کرده که در مقایسه با سال قبل از آن با تعداد ۸۱ خودکشی و دو سال قبل از آن (۲۰۱۷) با ۹۳ مورد خودکشی کاهش نشان می دهد.

همچنین روند خودکشی در میان گارد ملی در سال ۲۰۱۹ میلادی ۸۹ مورد اعلام شده که در مقایسه با سال ۲۰۱۸ با ۱۳۶ مورد و ۲۰۱۷ با ۱۳۳ مورد خودکشی روند کاهشی را ثبت کرده است.

** خودکشی و کرونا در میان نظامیان آمریکایی

از سوی دیگر، گزارش های مطبوعاتی تاکید می کند، ارتش آمریکا از جمله نهادها و بخش هایی است که در آمریکا از ویروس کرونا آسیب دیده، طوری که یکی از یگان های نظامی این کشور شاهد ۱۰ مورد خودکشی به دلیل کرونا طی سال جاری بوده است.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در این زمینه با انتشار گزارشی در این باره نوشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تعداد خودکشی ها در ارتش آمریکا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

این گزارش تاکید می کند: صرف نظر از شیوع کرونا، عوامل دیگری چون فشارهای ناشی از قرنطینه، مقابله با بلایای طبیعی، مقابله با ناآرامی ها و اعتراضات مردمی از دیگر عواملی است که نظامیان آمریکایی را به شدت طی سال جاری تحت فشار قرار می دهد.

براساس این گزارش بالاترین میزان خودکشی ها در سال جاری با افزایش ۳۰ درصد در مقایسه با سال قبل از آن در میان درجه داران آمریکایی مشاهده شده است و این بدین معنی است که تعداد موارد خودکشی در میان درجه داران آمریکا از ۸۸ مورد در سال ۲۰۱۹ به ۱۱۴ مورد در سال جاری افزایش داشته که تنها ۱۰ مورد آن در یگان ۸۲ چتربازان نیروی هوایی آمریکا ثبت شده است. درحالی که سال گذشته این نیرو تنها ۴ خودکشی را در نیروهای خود ثبت کرده بود.

افزایش روند خودکشی ها در میان ارتش آمریکا باعث شده ژنرال «رایان مکارتی»، وزیر دفاع این کشور نیز به این امر اذعان کند. وی می گوید: آنچه درباره خودکشی در میان نظامیان آمریکایی قابل بیان است، اینکه نمی توان منکر آمار و ارقام شد، بالطبع نمی توان کرونا را عامل اصلی افزایش خودکشی ها دانست، اما بی ارتباط با آن هم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • avdt IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    23 4
    به درک !،همه خودکشی کنند!.عاقبت کودک کشی همینه!،مگه کودکان یمنی،افغانستانی،ایرانی در جنگ تحمیلی،سرنشینان هواپیمای مسافربری ایران چه گناهی مرتکب شده بودند ،که از هزاران کیلومتر اومدند و همه را قتل عام کردند،انشاءالله همه به درک واصل شوند......
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      7 1
      ان شاءالله
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    8 5
    اکنون بهترین زمان ممکن در چند سال اخیر برای انتقام حاج قاسم و ضربه ی نهایی به آمریکای دو تکه شده و آشفته است شواهد و قرائن حاکی از لابی صهیونیستی برای در قدرت ماندن ترامپ است نتانیاهو میخواهد تا 4 سال دیگر هم از ترامپ سواری حداکثری بگیرد نباید اجازه ی پیشروی بیش از این را به او داد.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    11 5
    به....... !
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      9 2
      دقیقاً!
  • NL ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    10 3
    به امید نابودی ارتش آمریکا
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    11 1
    مرگ بر آمریکا
  • DE ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    11 3
    علت خودکشی اونها برای اینه که کلا آموزش دیده اند برای کشتن و قتل عام کودک و زن وبچه و مردم بی پناه تا احساس کنند قدرتمند هستند.چرا موقع آدمکشی خودشان را نمیکشند؟ تازمانیکه بتوانند بکُشند و نابود کنند احساس کسی بودن وچیزی بودن میکنند و اما بعد از اینکه دیگر نمیتوانند کسی را بکشند خودشان را میکشند.مانند اون گرگی که در بیابان تنها و گرسنه بود حوصله اش سررفت گرسنه هم بود بعد خودش خودش رُ خورد. آمریکاییها قهرمان جهانی شستشوی مغزی هستند ببینید چقدر غرب زده و نوکر بی مزد و مواجب در دنیا دارند همین داخل ایران خودمون . شستشوی مغزی وایر لس از راه دور.تازه سربازهاشون که برای شستشوی مغزی دم دست خودشونند
  • پیمان IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    9 1
    این روزا روزای خوب سربازای امریکاییه..
  • iran IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    9 1
    سزای کسانیکه بخاطر ماهیانه چند هزار دلار حقوق ارتش آمریکا و یا اینکه دریافت اقامت آمریکا مزدور آمریکا و اهداف کثیف و غیر انسانی صهیونیست بین المللی می‌شوند همین هست مرگ ! خاورمیانه ( غرب آسیا) باید تبدیل به قبرستان مزدوران آمریکایی شود
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    11 4
    خدا بیشترش کنه
  • محدالبصیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    7 4
    من یکجا خوانده بودم 100 نفر در روز خودکشی میکنند.اصلا برایچه میروند وقتی غذا برای خوردن هم میدهنند؟؟؟
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    4 0
    بلایی به سرشان خواهیم آورد که تمام مزدوران آمریکا خود کشی کنند .
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    3 1
    کشته های عین الاسد را به عنوان خودکشی به خانواده های آمریکایی قالب می کنند
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      0 1
      با همین توهمات خوش باش خودت بهتر از هر کسی میدونی توهمه
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    0 0
    تا الان پانصد نفر شدند . هنوز سال تمام نشده . بیشتر هم میشه . افرادیکه بخاطر غذا فرار از مدرسه و دیگر بهانه و دلایل نزد خود وقتیکه برگردند تازه رسیدند به اول خط که وارد شدند . چیزی بدست نیاوردند جز خاطرات آزار دهنده روحی که بر سرشان آمده و آوردند . و بمانند دستمال مصرف شده دور ریخته میشوند و تعهدی در قبالشان وجود ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس