کد خبر 1144319
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مرعشی نمایه

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در چنین شرایطی اصلاح‌طلبان باید نسبت به کاستی‌هایی که وجود داشته از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش مشرق، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با روزنامه آرمان گفتگویی داشته است که بخش‌هایی از آن در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید:

مغالطه نکنید آقای مرعشی قصه چوب خشک را که یادتان هست؟!

- بیش از آنکه پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا دارای اهمیت باشد شکست ترامپ در این انتخابات دارای اهمیت است. شکست ترامپ در آمریکا به منزله شکست سیاست‌های ماجراجویانه وی در عرصه جهانی بود. 

- قرار نیست ما اقدام جدیدی انجام بدهیم، بلکه این آمریکایی‌ها هستند که باید مسیر اشتباهی را که ترامپ دنبال می‌کرد، جبران کنند. در شرایط کنونی بایدن باید بدون قید و شرط به برجام بازگردد تا گفت‌وگوها دوباره در قالب پنج به علاوه یک آغاز شود.

- تحریم‌های آمریکا باید علیه مردم ایران برداشته شود و شرایط ایران از جنبه‌های سیاسی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی مانند گذشته به یک وضعیت عادی تبدیل شود.

- این آمریکایی‌ها بودند که میز مذاکره را ترک کردند.در گذشته مذاکرات در قالب پنج و به علاوه یک بین ایران و آمریکا وجود داشته است. به همین دلیل نیز نیاز به مذاکره جدیدی وجود ندارد.

در چنین شرایطی اصلاح‌طلبان باید نسبت به کاستی‌هایی که وجود داشته از مردم عذرخواهی کنند. اصلاح‌طلبان باید راهکارهای روشنی برای آینده بدهند تا مردم دوباره به صحنه بازگردند.

- اصلاح‌طلبان باید حول شخصیتی اجماع کنند که مورد قبول مردم باشد و سابقه روشنی در خدمت به مردم داشته باشد. این در حالی است که هنوز در این زمینه اجماع نهایی صورت نگرفته و اصلاح‌طلبان هنوز به تصمیم قطعی نرسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    6 0
    کدخدا طلبان انحصارطلب .چون نزدیک انتخاباته .تصمیم گرفتند سکه پینوکیورا دوباره بکارند بصورت شراکتی
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    8 0
    می خواد با این حرفا بگه که ما کارگزارانی ها اصلاح طلب نیستیم ! اتفاقا کارگزارانی ها در دولت سازندگی از بنیاگذاران اصلی اصلاحات بودند و هنوز هم اصلاح طلب هستند و این افتخار !! را به هیچ وجه نمی توانند از پیشانی خود پاک کنند ! آقای مرعشی همونه که تو مناظره معروف سال 84 به نفع رفسنجانی و بر علیه احمدی نژاد با دکتر خوش چهره مناظره کرد و اول گفت احمدی نژاد اون رفسنجانی رو نداره ! دید بحثش بی فایده و بی اساسه گفت اصلا احمدی نژاد با اون قیافه اش نمی تونه رئیس جمهور بشه ! که دکتر خوش چهره هم با حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در مورد قیافه بلال حبشی تیر خلاص مرعشی و دارو دسته اش رو کشید ! حالا این آقا دوباره می خواد به نفع مثلا دارو دسته خودش وارد میدان بشه و با توهم جدا کردن خودشون از اصلاح طلبا و خوابهای پنبه دانه ای مثلا رای بیارن ! اونم مثلا با یه کاندیدایی که کارگزارانی باشه و قیافه هم داشته باشه !
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    5 0
    توبه گرگ مرگه!
  • DE ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    3 0
    مرعشی: تا دیر نشده و به ۱۴۰۰ نرسیدیم اصلاح‌طلبان باید از مردم عذرخواهی کنند تا بهانه ای باشد برای کلید زدن آشتی ملی و شکستن لحیم حصر و راه ان داختن جشن و پایکوبی و بزن برقص بایدن هم ۴ تا تحریمها را گفته موقتا چن هفته ای لق میکنه تا باز کارگزارانی ها که چند سال بود قایم شده بودند تا مردم یادشون بره چکار که نکردند٬ اینبار با کمک اصلاحطبها یعنی رفقای خودمون و غربگداها و ضدانقلاب و لات چری مات چری و تُم وجری و ۳نیملیتریها.....و جو ایجادشده و موج آشتی کنون ....رای بیاریم باز موروثی بشه.....تتتق تتتق تتق تق تق ...خانم این تفنگ اسباب بازی رو از دست بچه بگیر از خواب پریدم...عجب خواب خوبی بو لب لب و دانه دانه بود....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس