کد خبر 1143524
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
ترامپ نمایه

نیویورک تایمز ادعا کرد، رئیس‌جمهور آمریکا به مشاوران خود گفته، اگر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری رسما تایید شود، برای انتخابات ۲۰۲۴ نامزد می‌شود.

به گزارش مشرق، یک رسانه آمریکایی ادعا کرد، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور به مشاورانش گفته، او می‌تواند به فاصله کوتاهی پس از تایید رسمی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، نامزدی خودش را برای انتخابات سال ۲۰۲۴ اعلام ‌کند.

بیشتر بخوانید:

رویترز: ترامپ برای زندگیِ پسا ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی می‌کند

روزنامه نیویورک تایمز همزمان با شدت گرفتن جنجال‌ها درباره اینکه چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده است، گزارشی منتشر و ادعا کرده که دونالد ترامپ در سودای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ است.

این رسانه وابسته به دموکرات‌‎ها ادعا کرد، رئیس‌جمهور آمریکا به مشاورانش گفت، اگر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به تایید رسمی برسد، او به فاصله کوتاهی می‌تواند نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.

طبق این گزارش، صحبت‌های ترامپ با مشاروانش به منظور بررسی سناریوهای مختلف او برای آینده خودش پس از کنار رفتن احتمالی از ریاست جمهوری مطرح شده است.

طبق گزارش نیویورک تایمز، رئیس‌جمهور آمریکا چهارشنبه هفته گذشته در دیدار با چند مشاورش در کاخ سفید این اظهارات را مطرح کرد؛ دیداری که در آن بسیاری از مشاورانش به وی گفتند، شانس او برای تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ از طریق پیگیری روند حقوقی و شکایت، «بسیار اندک» است.

این رسانه آمریکایی مدعی شد، یکی از مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا به نیویورک تایمز گفت: «او (ترامپ) می‌داند همه چیز تمام شده است (شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد)».

به ادعای این روزنامه، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از صحبت با مشاوران و همچنین تعدادی از نزدیکانش، دیگر استراتژی تداوم انکار نتایج انتخابات در چند ایالت کلیدی را ندارد و در عوض، امیدوار است در حالی که وی در حال بررسی گزینه‌هایش درباره بعد از خروج از قدرت است، حمایت پایگاه رایش از وی ادامه یابد.

اولین بار وبگاه «آکسیوس» در گزارش هفته گذشته خود مدعی شد، ترامپ در حال بررسی احتمال نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیا IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 2
    در 2024یک زن رییس‌جمهور آمریکا خواهد بود....
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 1
    تا اون موقع با یه گلوله تو مغزت سینه قبرستونی
  • رضا IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    اگه زنده بود
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    دیگه انشاالله اون دنیا در جهنم باید کاندیدا بشه ملعون!!!
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    اون موقع 79 ساله و رو به قبله ای ملعون ... از کجا معلوم اون موقع به زوال و تر تر زدن نیفتی حیوون
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    پات لب گوره بابا ، هم سن های خودت زیر خاک خوابیدن ، فکر کردی مگه چقد دیگه تو این دنیایی ؟؟ شاید تا یک دهه بیشتر وقت نداشته باشی شایدم کمتر ... اون وقت مثل سگ وارد وادی دوزخ و جایگاه اصلیت هست وارد میشی زیر یک من خاک
  • منتقد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    شکر میخورد بره که بر نگرده آمییییییییییییییین.
  • ترامپ IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    4 0
    ترامپ : من قبلا هم گفتم میام ! من اصلا نمی رم که بیام ! من همیشه هستم الان هم کی گفته من نیستم ؟! هستم ! اونا می گن من نیستم ! اونا هیچ وقت نمی خوان که من باشن ! من همیشه هستم ! پس یک بار دیگه میگم : WE WILL WIN
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    ایرانی ها اگه اینو زنده بذارن به خون حاج قاسم و خاک ایران خیانت کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس