رویترز: ترامپ برای زندگیِ پسا ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی می‌کند

یک خبرگزاری غربی مدعی است شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ کمرنگ شده و او در حال رایزنی با مشارانش برای تاسیس یک رسانه قوی است تا در انتخابات ۲۰۲۴ قدرتمندتر ظاهر شود.

به گزارش مشرق، رویترز به نقل از برخی منابع آگاه از رایزنی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با مشاورانش برای ترسیم آینده سیاسی خود و حفظ او در انظار عمومی در صورت اجبار به ترک کاخ سفید خبر داد.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی کاخ سفید: ترامپ در مراسم تحلیف خودش شرکت خواهد کرد نه بایدن

گفته می‌شود که در صورت پذیرش شکست در برابر جو بایدن دموکرات، ترامپ برای ۲۰۲۴ کارزار انتخاباتی را تدارک خواهد دید و تا آن هنگام باید حضور رسانه‌ای خود را حفظ کند.

در کوتاه مدت، ترامپ روی دور دوم انتخابات سنای ویرجینیا که در ماه میلادی ژانویه برگزار می‌شود؛ تمرکز خواهد کرد تا به این ترتیب، برتری جمهوریخواهان در مجلس سنا حفظ شود اما در بلندمدت او به دنبال ایجاد یک کانال تلویزیونی یا یک شرکت فعال در حوزه رسانه‌های اجتماعی است تا به این ترتیب از رسانه‌هایی مثل فاکس نیوز که مدعی است به او خیانت کرده‌اند؛ انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی به همراه ترامپ باختند؟

با این حال، اقدام ترامپ به منزله پذیرش او به عنوان نامزد منتخب حزب جمهوریخواه در رقابت ۲۰۲۴ تلقی نخواهد شد. این درحالی است که از نظر بسیاری از کارشناسان ایجاد شبکه تلویزیونی پرمخاطب نیز مشکلات خاص خود را دارد.

گزارش رویترز درباره آینده سیاسی ترامپ خارج از کاخ سفید در حالی منتشر می‌شود که این رسانه پیشتر اظهارات شب گذشته رئیس‌جمهور آمریکا مبنی براینکه «زمان هویت دولت آتی واشنگتن را مشخص خواهد کرد»؛ به منزله اولین نشانه پذیرش احتمالی شکست از سوی او تعبیر کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    اسمشو بذار DT News مخفف دونالد تروریست نیوز البته اگه وقت کردی و زنده موندی
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    این جنایتکارو باید مثل سگ کشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس