کد خبر 1143361
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
ادامه حاشیه‌های ابتلای محمد صلاح به کرونا؛ از انتقادهای فراوان تا سانسور یک خبر!

ابتلای ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول همچنان یکی از خبرهای مهم رسانه‌های ورزشی جهان است که حاشیه‌های زیادی به همراه داشته است.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال مصر ساعتی پس از اعلام خبر ابتلای صلاح به کرونا با حذف عجیب این خبر در گزارش دیگری بدون اشاره به نام صلاح مدعی شد سه بازیکن تیم ملی مصر به کرونا مبتلا شده‌اند که نام آنها اعلام نمی‌شود. پیگیری رسانه‌ها برای گفت‌وگو با مسئولان فدراسیون فوتبال مصر بعد از انتشار این خبر نتیجه بخش نبود.

بیشتر بخوانید:

عروسی خانوادگی کار دست «صلاح» داد؛ کرونا مرد مصری را از کلوپ گرفت

در همین حال کاربران اینترنتی و خصوصا هواداران لیورپول صلاح را به بی‌مسئولیتی و رفتار نادرست در مراسم ازدواج برادرش متهم کردند در حالی که برخی از رسانه‌های مصری مدعی شدند ممکن است ابتلای صلاح ارتباطی به این مراسم نداشته باشد.

تصاویر منتشر شده از محمد صلاح که در مراسم ازدواج برادرش شرکت کرده نشان می‌دهد بازیکن لیورپول در بخش زیادی از این مراسم ماسک به صورت نداشته و فاصله لازم با میهمانان را نیز رعایت نمی‌کند. ستاره مصری بر اساس قوانین این کشور حداقل دو هفته در قرنطینه حضور خواهد داشت و امکان همراهی تیم خودش را لیگ انگلیس را نیز فعلا از دست داده که این موضوع واکنش و خشم هواداران لیورپول را در پی داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس