کد خبر 1143115
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
محمد صلاح هم کرونا گرفت

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول با قرنطینه شدنش به دلیل ابتلا به کرونا، به دردسرهای یورگن کلوپ اضافه کرد.

به گزارش مشرق، کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام اضافه شدن نام جو گومز به فهرست بلند بالای مصدومان و غایبان تیم فوتبال لیورپول، امروز (جمعه) یک خبر ناگوار دیگر به گوش سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید رسید؛ محمد صلاح، مهاجم مصری قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به کرونا مبتلا شد.

فدراسیون فوتبال مصر امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تست کرونای محمد صلاح مثبت شده، هرچند که این بازیکن ۲۸ ساله هیچ گونه علائمی ندارد.

ابتلای صلاح به کرونا چند روز پس از حضور جنجالی او در مراسم ازدواج برادرش بود که به خاطر عدم استفاده مهاجم لیورپول از ماسک با انتقاداتی از او همراه بود. با توجه به اینکه تست کرونای سایر اعضای تیم ملی فوتبال مصر منفی شده است، احتمال اینکه صلاح در همان مراسم به کرونا مبتلا شده باشد، زیاد است.

با ابتلای صلاح به کرونا، او از همراهی تیم ملی مصر در بازی‌های مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا که اولین آنها فردا شب (شنبه) در خانه مقابل توگو است و دومی سه‌شنبه مقابل همین تیم در خاک توگو است، باز خواهد ماند.

همچنین صلاح بازی بعدی لیورپول در لیگ برتر که هشت روز دیگر در آنفیلد مقابل لسترسیتی است را از دست خواهد داد و این احتمال وجود دارد که به بازی این تیم مقابل آتالانتا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم نرسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس