کد خبر 1142794
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام لیبانیران درباره روز جهانی مجردها نوشت: برای اولین بار در سال 1993 در چین روز مجردها جشن گرفته شد. هدف جشن این بود که مجردها در این جشن شریک زندگی خود را پیدا کنند. این تاریخ به خاطر آنکه تمام اعدادش ۱ بود، به نشانه تنهایی کامل انتخاب شد.

این مناسبت بعدها به بزرگترین روز خرید در جهان تبدیل شد. شرکت علی بابا دیده بود که فروش ماه نوامبر بسیار پایین است، برای همین جشنی برای مجردها اختراع کرد تا برای خودشان هدیه بخرند! این شرکت از اول نوامبر امسال، 56.2 میلیارد دلار سود کرده است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    22 1
    ببین بعضی وقتا آدما به دلایلی امکان ازدواج پیدا نمی کنن. فکز نکن تمام اون آدمایی که ازدواج نمی کنن با رضایت خودشون هست یا وقتی تعریف از تجرد می کنن کاملا راست میگن. ولی بالاخره آدم به هر دلیلی ازدواج نکرد باید یاد بگیره خودش رو دوست داشته باشه، به فکر خودش باشه و شاد زندگی کنه. در ضمن؛ شما هم اینقدر به مجردا گیر ندید و زخم زبون نزنید. دیدی یه وقت شمایی که متاهلی و قیافه می گیری و خودتو بنده خووووب خدا می دونی سر خودت یا بچه ت اومد و فهمیدی ها.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      15 2
      احسنت... جوری از مجردی میگن و به چشم گناهکار به آدم. نگاه میکنن انگار واقعا آدم دست خودشه همه چیز والا ماهم. خواستیم و نشده..
  • ڪیان IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    12 2
    إن‌شاالله همه دخمل پسمل‌های مجردِ ڪشورم شریڪ زندگی‌شون بخوبی و بدرستی پیدا ڪننو بشن متأهل و متعهد به دوست داشتن و عاشق موندن و خوشبخت ڪردن هم و لذت بردن از زندگی مشترڪِ دونفره.. بازم بگم:)
  • DK ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 2
    مجرد=معذب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس