کد خبر 1142754
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
معاون لاوروف : تحریم‌ها علیه ملت سوریه ظالمانه است/ المقداد: برای بازگشت تمام آوارگان تلاش می‌کنیم

معاون وزیر خارجه روسیه بر ضرورت مقابله با تحریمهای ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه ملت سوریه و یکپارچه شدن تلاشها برای حل بحرانهای این کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، لاورنتیف معاون وزیر خارجه روسیه گفت مشارکت ۲۷ کشور در کنفرانس بازگشت آوارگان سوری در دمشق بر اهمیت بازگشت آوارگان تاکید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

روسیه و ترکیه بر هماهنگی اقدام‌ها در سوریه درچارچوب روند آستانه تاکید کردند

وی بر ضرورت مقابله با تحریمهای ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه ملت سوریه و یکپارچه شدن تلاشها برای حل بحرانهای این کشور تاکید کرد.

وی برگزاری این کنفرانس را نشان دهنده باز بودن درها به روی بازگشت آوارگان سوری به کشورشان دانست.

بیشتر بخوانید:

ابراز نگرانی روسیه از افزایش فعالیت داعش در سوریه

فیصل  المقداد معاون وزیر خارجه سوریه هم گفت کشورهای غربی با این کنفرانس جنگیدند، هدف آنها تاخیر در بازگشت آوارگان برای سوء‌استفاده سیاسی از این مسئله است.

وی افزود دولت سوریه تضمین هایی برای بازگشت آوارگان ارائه کرده و زیرساخت ها در مناطقی که آوارگان به آن بازگشته اند، بازسازی کرده است.

وی خاطر نشان کرد مسئله آوارگان یک مسئله ملی برای ما به شمار می رود و  تمام تلاشهای خود را برای بازگشت تمام آوارگان به کار خواهیم گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    .... اگر تحریم ها ظالمانه است پس چرا خودت کمک نمی کنی به سوریه .... فقط نیروی نظامی آوردی ..... خوب بهشون سوخت برسون و اقلامی را که تحریم شده اند بهشون بده ...... در مورد ایران هم فقط عمل نمی کنی . چرا بانک های روسیه برای ایران پول جابجا نمی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس