درهای سوریه برای بازگشت تمام آوارگان سوری باز است

معاون وزیر امور خارجه سوریه بر بازگشت آوارگان سوری به کشورشان و آمادگی دمشق برای تامین مسکن و ارائه خدمات پزشکی و آموزشی و غذایی به آنها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، معاون وزیر خارجه سوریه از بازگشت آوارگان سوری به کشور خود استقبال کرد.

«فیصل المقداد» در گفتگو با شبکه خبری المیادین پس از پایان کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان سوری، اظهار داشت که دمشق برای تامین مسکن و ارائه خدمات پزشکی، آموزشی و غذایی به تمام شهروندان سوری که مایل به بازگشت به سوریه هستند، آمادگی دارد.

معاون وزیر خارجه سوریه کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان سوری را بسیار موفقیت آمیز دانست و افزود: درهای سوریه به روی تمام آوارگان باز است تا با یکدیگر کشور را بسازیم.

المقداد عدم مشارکت کشورهای غربی و مشخصاً آمریکا در این کنفرانس را نشانگر معاییر دوگانه این کشورها برشمرد و افزود که غربی ها سعی دارند از موضوع آوارگان سوری بهره برداری غیراخلاقی کنند.

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین تصریح کرد که همایش بازگشت آوارگان سوری با نشان دادن تمایل دمشق برای بازگشت شهروندان به کشورشان، غربی ها را رسوا کرد.

المقداد در بخشی دیگر از سخنانش تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری سوریه رویدادی است که باید در موعد خود و طبق چارچوب های مشخص برگزار شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس