کد خبر 1142082
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
بورس نمایه

تحلیلگر بازار سرمایه گفت: رفتار فعلی بازار امری طبیعی ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رود که صف‌ها به زودی جمع‌آوری شوند. تداوم افزایش و کاهش شاخص با عبور از زمان مشخص می‌تواند به بازگشت بازار منجر شود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، با لغو ممنوعیت معاملات روزنامه در بازار سهام و از سوی دیگر تخصیص بخشی از منابع وعده داده شده صندوق توسعه به بازار سهام امید برخی برای بازگشت شاخص بورس بیشتر شده است.

در همین مورد پشوتن مشهوری‌نژاد، تحلیلگر بازار سرمایه پیش‌بینی کرده است:‌ شرایط فعلی می‌تواند نقطه بازگشت بازار محسوب شود، به‌طور معمول در چنین نقاطی این طور نیست که به یک‌باره شاخص‌های سهامی مثبت شوند. معمولا چند روز مثبت و منفی در جریان معاملاتی بازار سهام خواهیم داشت. بنابراین در پی این اتفاق شاخص به نوعی کف‌سازی می‌کند، فروشندگان از گردونه معاملات خارج و ترس خریداران کاهش پیدا می‌کند و برگشت شاخص‌های سهامی به مدار مثبت رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: بر این اساس رفتار فعلی بازار امری طبیعی ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رود که صف‌ها به زودی جمع‌آوری شوند. تداوم افزایش و کاهش شاخص با عبور از زمان مشخص می‌تواند به بازگشت بازار منجر شود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فرخی TR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    24 0
    دولت و سازمان بورس با وعده های دروغین متناوب.............
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    26 0
    4 ماهه همینو دارید میگید.
  • FR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 1
    همين در سال ١٧٠٩ در انگيس اجرا شد و سال ١٧١١ همه فروشنده شدند و كل اقتصاد انگيس ورشكسته شد ! ان زمان پول براي لشكر كشي به امريكاي جنوبي تو بورس بود من خودم متخصص بورسم و يك ريال هم سرمايه گذاري نكردم با وجود اينكه در يكي از معتبر ترين بانك اروپايي كار ميكنم
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      1 0
      آورین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس