النصر برای شکایت دوباره از پرسپولیس دست به دامن چهار وکیل شد

باشگاه النصر عربستان برای اعتراض به رای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی شکایت از باشگاه پرسپولیس، چهار وکیل به کار گرفته است.

به گزارش مشرق، باشگاه النصر عربستان بعد از رد شدن اعتراضش در کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، قصد دارد به کمیته استیناف این کنفدراسیون شکایت کند. النصر همچنان به دنبال این است که ثابت کند حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در این تیم و بازی آنها در لیگ قهرمانان آسیا «غیرمجاز» بوده است.

این در حالی است که کمیته انضباطی AFC بعد از بررسی مدارک دو باشگاه شکایت النصر را رد کرده بود.

روزنامه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه النصر چهار وکیل بین المللی را برای اعتراض به رای کمیته انضباطی AFC استخدام کرده است. النصر از روز جمعه که رای اولیه اعلام شد، ۱۰ روز برای اعتراض و شکایت به کمیته استیناف فرصت دارد. 

طبق اعلام این روزنامه، نتیجه شکایت در کمیته استیناف مشخص می کند که آیا النصری ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنند یا خیر.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • mina IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    8 1
    عریستان دزدای پولکی
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 4
    دعای خیر استقلالی ها پشت و پناه النصری ها هست
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 4
    دعای خیر استقلالی ها پشت و پناه النصری ها هست
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    بد حوری این عربستان سنگ روی یخ شده هی پول خرج میکنند بازیکن و مربی خارحی میگیرن باز هیچ غلطبی ننیتوانندربکنند!!! مانند اسلحه های میشرفته خریدنشان از آمریکا که از پس یمنیهای با دست خالی بر نمی آن !!!! اینجاست که می فهمی برای چی کینه شتری دارند برای چی و کجاشان اینگونه میسوزه را باید درضرب شست قهرمانانه حوثی‌ها یمن جستجو کرد !!!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    معلومه بدجوری دارن میسوزند
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 1
    یکی نیست به النصری ها بگه شما با ده ها میلیون دلار هزینه ، اگر شایسته ی فینالیست شدن هستید چرا از تیمی شکست خوردید که حتی یک میلیون دلار نداره که بدهیش رو صاف کنه ؟ شما حتی اگر در این پرونده پیروز شوید و جام بگیرید ، این جام برای پیروزی شما در زمین فوتبال نیست بلکه به خاطر پولیست که هزینه ی پرونده سازی کرده اید و شما در زمین باخته اید . حالا که قرار است جام پولکی بگیرید ، نیازی به این همه هزینه نیست . برید از این فروشگاه های اینترنتی یه دونه از این جام ها رو با هزار دلار بخرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس