کد خبر 1140970
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
سعید آذری به کمیته اخلاق جواب داد

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: روز گذشته به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفتم و به سوالات و مسائل در مورد محرومیتم جواب دادم؛ صحبت‌هایم از سر دلسوزی بوده و هیچ توهینی در کار نبوده است.

به گزارش مشرق، سعید آذری در خصوص تساوی تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور ها اظهار داشت: مقابل ذوب‌آهن بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. در همان نیمه اول چندین موقعیت استثنایی گلزنی داشتیم که از آن استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در فوتبال قانونی وجود دارد که اگر شما از فرصت‌های خود استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید. همین اتفاق هم برای ما در بازی با ذوب‌آهن رخ داد و دو گل از این تیم خوردیم و در آستانه شکست بودیم که در لحظات آخر گل مساوی را زدیم و یک امتیاز از اولین بازی گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند این تیم امسال مدعی قهرمانی است، گفت: من سال گذشته گفتم که ما در فولاد به دنبال یک برنامه سه ساله هستیم تا روز به روز بهتر شویم. الان هم در سال دوم برنامه خودمان هستیم و کارمان را پیش می‌بریم. اینکه کارشناسان چنین دیدی نسبت به فولاد دارند برای ما خوب است.

آذری افزود: ما تا آخرین لحظه ناامید نمی‌شویم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. هدف ما این است که حضوری قدرتمند در لیگ داشته باشیم، حالا اینکه چقدر از فرصت‌ها و امکانات‌مان استفاده کنیم به خودمان مربوط است. تمام هدف همه مجموعه فولاد این است که حضوری آبرومند و قدرتمند در لیگ داشته باشیم.

وی درباره کادر فنی تمام فولادی تیمش تاکید کرد: خیلی جالب است که شما اولین نفری هستید که به این مسئله اشاره می‌کنید. ما سعی کردیم از نفراتی در کادر فنی‌مان استفاده کنیم که سال‌ها در فولاد زحمت کشیدند و افتخارآفرینی کردند. حضور این افراد می‌تواند به بازیکنان ما برای موفقیت انگیزه بدهد. اعضای کادر فنی ما قبل از سابقه قهرمانی با فولاد را در لیگ دارند و این می‌تواند به ما کمک کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره آخرین وضعیت محرومیتش گفت: ما روی رای اولیه اعتراض کردیم و اعتراض خودمان را هم به کمیته استیناف دادیم. روز گذشته در جلسه کمیته اخلاق شرکت کردم و به سوالات و مسائلی که درباره موضوع محرومیتم وجود داشت پاسخ دادم. آقای بهاروند دو بار، آقای طالقانی دو بار و آقای اصفهانیان یک بار به خاطر مصاحبه‌های من، از من شکایت کردند که من در کمیته اخلاق پاسخگوی این مسائل بودم.

آذری در پایان گفت: به من گفتند که مصاحبه‌هایی که انجام دادم تمامیت و اعتبار فوتبال ایران را زیر سوال برده اما من با صحبت‌هایی که انجام دادم، گفتم که چنین چیزی نبوده و اگر صحبتی هم کردم از سر دلسوزی بوده و بر اساس دانش و واقعیت‌های جامعه فوتبال ما مطرح شده است. صحبت‌های من به هیچ عنوان توهین نبوده و حالا قرار است که دوستان این مسئله را بررسی کنند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اوایل آبان‌ماه سال جاری آذری را به‌دلیل انتقادهایی که از این فدراسیون مطرح کرده بود، به طور موقت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس