کد خبر 1139626
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
نکونام: در ۳ هفته اول تیم‌ها ناشناخته‌اند/ قول جام و رتبه نمی‌دهم

سرمربی فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تیمش تا حد توان در هر ۳ جام لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی تلاش خواهد کرد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: به هر حال شروع لیگ است و شناخت کافی از یکدیگر وجود ندارد. سعی کردیم نسبت به شرایط تیم خودمان جلو برویم و بازیکنانی که جذب کردیم را با سایر نفرات هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که زمان کافی نداشتیم، تمرینات خود را به موقع شروع کردیم و اردوی خوبی داشتیم. از آذری برای فصل نقل و انتقالات و مذاکره مثبت با بازیکنان مورد نظرم تشکر می‌کنم و سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم شرایط خوبی را در لیگ داشته باشیم و باعث افتخار فوتبال خوزستان شویم.

او در خصوص حضور مربیان جوانی چون مهدی رحمتی و محرم نویدکیا در لیگ بیستم گفت: این افراد دوستان خوب من هستند و با آن‌ها هم‌دوره هستم. اکنون در فوتبال روز دنیا هم مربیان جوان به نیمکت‌ها رسیده‌اند و این به خاطر تلاش و علم جدیدی است که به فوتبال آمده است.

نکونام در خصوص این که بازی فردا را تقابل لالیگا و سری‌آ دانسته‌اند عنوان کرد: به هیچ وجه این حرف درست نیست زیرا تقابل فردا فقط داخل زمین است و نه قرار است من بازی کنم و نه رحمان رضایی. امیدوارم با حضور رحمان روی نیمکت ذوب‌آهن، بازی خوبی از آب در بیاید.

او در خصوص ناشناخته بودن ذوب‌آهن گفت: شاید نیمکت این تیم تغییر کرده باشد و تفکرات تیمی حریف ناشناخته باشد اما من شناخت و آشنایی خوبی با بازیکنان این تیم دارم. به هر حال این ناشناخته بودن تاکتیک تیم‌ها برای ۲ یا ۳ هفته اول است و به مرور تیم‌ها در ماراتن ۳۰ هفته‌ای لیگ یکدیگر را خواهند شناخت. هدف ما، همانند سال گذشته است و تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است. ما برای تک تک دقایق هر ۳ جام لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی برنامه داریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم و حفط آبروی فوتبال خوزستان خواهیم کرد. نمی‌خواهم درباره رتبه و جام صحبت کنم و فقط این را می‌گویم که فولاد در هر بازی تا لحظه آخر تلاش خواهد کرد و تمرکز ما هم روی تیم خودمان است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس