کد خبر 1140058
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
جو عجیب در اراک قبل از باخت سنگین

وضعیت نامشخص قرارداد بازیکنان جدید آلومینیوم و عدم ثبت برخی از آنها موجب شد تا این تیم با شرایط نامطلوبی به دیدار با نساجی برود.

به گزارش مشرق، آلومینیوم اراک در حالی امروز در نخستین مسابقه خود در تاریخ لیگ برتر با نتیجه ۳ بر صفر مقابل نساجی مازندران شکست خورد که بنا بر گفته افراد حاضر در کنار زمین، رسول خطیبی تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع مسابقه ترکیب مد نظرش را نمی‌دانست.

تعلل مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در ثبت قرارداد بازیکنان طی روزهای اخیر موجب شد تا خطیبی دیرتر از تمام سرمربیان، ترکیب تیمش در هفته اول لیگ برتر را اعلام کند و از سوی دیگر تنها ۶ نفر را روی نیمکت داشته باشد که البته دو نفر از این تعداد دروازه‌بان بودند و سرمربی اراکی‌ها فقط از چهار بازیکن تعویضی بهره می‌برد!

شرایط باشگاه آلومینیوم در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورد که قرارداد بازیکنان جدید این تیم یک روز قبل از دیدار با نساجی، آن هم بدون حضور مدیرعامل باشگاه و سرپرست و توسط پزشک، مدیر پشتیبانی و مسؤول روابط عمومی تیم به ثبت رسید؛ اتفاقی که در بین تیم‌های لیگ برتر بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید:

آلومینیوم با اولین شکست وارد بحران شد؟

ثبت قرارداد تعدادی از بازیکنان آلومینیوم که ساعت ۲ بامداد بدون حضور مدیرعامل اتفاق افتاده بود، شرایطی رقم زد تا آنها ترکیب نامشخصی برای دیدار با نساجی داشته باشند و مجموعا از ۱۴ بازیکن و ۳ دروازه‌بان در فهرست خود استفاده کنند.

شرایط آلومینیوم اراک به گونه‌ای شد تا رسول خطیبی که این تیم را به لیگ برتر رسانده بود، تصمیم به رفتن گرفت. اگرچه او این موضوع را به دو نفر از اعضای هیأت مدیره باشگاه اطلاع داده بود ولی بخاطر مدت زمان کم تا شروع دیدار با نساجی، اعلام کرد که فقط در این بازی سرمربی تیمش خواهد ماند.

خطیبی که گلایه شدیدی از وضعیت نابسامان باشگاه آلومینیوم داشت، پس از مسابقه امروز با نساجی در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد و به آنها گفت که اصلا از شرایط موجود رضایت ندارد.

به نظر می‌رسد گلایه سرمربی آلومینیوم اراک علاوه بر نامشخص بودن وضعیت ثبت قرارداد بازیکنانش، به عدم صحبت با گزینه‌های مد نظرش در نقل و انتقالات هم مربوط می‌شود؛ چراکه او هفته گذشته اعلام کرد نام ۸-۷ بازیکن را به عباسی، مدیرعامل جدید باشگاه اعلام کرده ولی ظاهرا به درخواست او توجهی نشده بود. در نهایت این وضعیت او را در آستانه جدایی از جمع اراکی‌ها قرار داد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس