کد خبر 1139969
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
منصوریان: می‌دانستیم نفت مسجدسلیمان به دنبال حداقل حملات خواهد بود

سرمربی تراکتور تبریز گفت: با توجه به اینکه می‌دانستیم حریف به احتمال فراوان خیلی عقب بازی می‌کند، راهکارهای مختلفی در تمرینات داشتیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به اینکه می‌دانستیم حریف به  احتمال فراوان خیلی عقب بازی می‌کند، راهکارهای مختلفی در تمرینات داشتیم. می‌دانستیم حریف‌مان به حداقل حملات خود امیدوار خواهند بود.

« از لحاظ تاکتیکی و بدنی از بازیکنان خیلی راضی هستم، اما شانس‌های زیادی را سوزاندیم.»،‌ وی ضمن بیان این جمله گفت: خیلی مالکانه خیلی بازی کردیم و طبق پیش‌بینی آب و هوایی ما، باید از ساعت 5 تا 6:30 باران می‌آمد، اما باران از ساعت 2 تا الان می‌بارد و زمین خیس خیس بود. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و در اینگونه دیدارها نیاز به یک گل در نیمه اول داریم تا دفاع حریف از شرایط بسته خارج شود. در نیمه دوم هم می‌توانیم از شانس‌های خود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

طلسم تراکتور و نفت مسجدسلیمان پابرجا ماند

سرمربی تراکتور ضمن تمجید از شاگردانش تصریح کرد: از بچه‌ها راضی هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. خصوصاً به اشکان دژاگه که دیر به تیم اضافه شد و من اجبار داشتم در غیاب مسعود شجاعی، دو بزرگتر ما در زمین باشند. اشکان تا آخر دوام آورد و به او و تیم حریف خسته نباشید می‌گویم.

منصوریان با اشاره به صحنه‌ای که دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان خودش را روی زمین انداخته بود، خاطرنشان کرد: در آن صحنه دیدم که مجتبی حسینی به بازیکنش گفت که بلند شود و به بازی ادامه دهد، اما نیمه دوم وقت اضافه بیشتری می‌طلبید. در هر نیمه یک بار بچه‌ها به من گفتند روی آنها خطای پنالتی رخ داده که این موضوع را به کارشناسان محول می‌کنیم. به جز این دو صحنه، داوری فوق‌العاده بود و داور مسابقه به خوبی به بازی‌ها ادامه می‌داد. فیلم صحنه‌های مشکوک را ندیدم تا ببینم پنالتی بوده است یا خیر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس